PDA

Zobacz pełną wersję : Trening Dla Początkujacego - Pomoc.



Arcadian
26-06-10, 15:49
Witam,

Jako że zrobiłem sobie siłownię, i jestem początkujący. Poszukuję pomocy w dobraniu odpowiednich ćwiczeń do harmonogramu. Znajomi którzy mają po 3 lata stażu na siłowni mówilibym zacząc po miesiącu brać kreatyne ph-x i białko Matrix 5.0, lecz sądzę że jest to zbyt wcześnie. Do dyspozycji mam dwie ławeczki jedną prostą i jedną regulowaną dwie sztangi łamana i prosta i sztangielki razem około 300 KG obciążenia. Moim celem jest wygląd (nie dla lansu lecz do (H)) Moje atrybuty: Wieka 18 lat Waga ponad 60 kg (61-63) Wzrost 180. Nie mam funduszy by stosować regularną dietę. Celem moim jest jeść co 3 godziny dziennie ostatni posiłek o 21 (?) Węglowodany plus Białko i ograniczać sie do minimalnej dawki tłuszczu, 0 alkocholu, koli, chipsów to oczywiste. Proszę o pomoc

Tadel
26-06-10, 16:56
http://www.e-gym.pl/showthread.php?25578-Trening-obwodowy-dla-osob-z-0-sta%BFem-%28ACT%29-video-opis-%E6wicze%F1

Dawidhardcore
26-06-10, 23:12
wypelnij ankiete,apropo jaki wiek??kreatynke zostaw na pozniej ,najpierw zrob sobie ogolnorozwojowke,A POTEM sie pomysli...i wiedz,ze jak trening bd dobry to bd zakwasy takie,ze nastepnego dnia nie bd potrafil wstac z lozka,miesnie sie przyzwyczaja po czasie..pozdro

rafio83
27-06-10, 08:48
i wiedz,ze jak trening bd dobry to bd zakwasy takie,ze nastepnego dnia nie bd potrafil wstac z lozka

BZDURY a jak nie będzie zakwasów to co trening do dupy?

Arcadian
27-06-10, 10:55
Jak ułożyć plan?
Plan układamy zaczynając od ćwiczeń na duże partie i przechodząc do coraz mniejszych. Wybieramy po 1 ćwiczeniu na każdą partii. Pamiętamy że ma się on składać jedynie z ćwiczeń na wolnych ciężarach! Nie używamy w nim ćwiczeń na maszynach.

Kolejność partii:
a) brzuch
b) czworogłowe
c) dwugłowe
d) klatka
e) plecy
f) barki
g) biceps
h) triceps
i) przedramię
j) łydki