PDA

Zobacz pełną wersję : Zakwasy po wtorkowym treningu



kozak123
25-06-10, 13:31
Jako, że jestem początkującym mam zakwasy ćwiczyłem we środę (trening obwodowy) i jestem teraz całkowicie obolały nie jakoś strasznie ale mięśnie mnie bolą jest to odczuwalne. Klatka piersiowa boli uda barki łydki praktycznie wszystkie mięśnie. I dzisiaj przypada dzień treningu i nie wiem co robić ćwiczyć czy poczekać aż mięśnie się zregenerują?

Pytam się bo nie chce przetrenować mięśni a zdrowie jest najważniejsze bo po co mam się katować na siłę. Za wszęlkę pomoc oczywiście dziękuje :)

b5gipl
25-06-10, 13:39
Ja pamiętam, że kiedyś miałem straszne zakwasy ale jakoś dawałem rade mimo bólu i chodziłem co dzień ;d
Teraz nie odczuwam wcale (prócz Pupy ;l)
Przetrenowałeś się już jeśli czujesz się cały w zakwasach, daj se przerwę jak bardzo boli, ale pokusa jaką robi siłownia zazwyczaj wygrywa.

mumin1992
25-06-10, 14:16
Jak zakwasy to dobrze, z czasem przejdą /

znieczulica
25-06-10, 16:20
Ja ćwiczyłem, może trochę lżej ... poza tym jak rozgrzejesz mięśnie to będą mniej boleć.

Grzybi
25-06-10, 19:36
a ile razy w tyg cwiczysz?

Muskuł1
25-06-10, 20:01
To efekt braku rozgrzewki przed treningiem. Przed treningiem zrób 20 minut porządnej rozgrzewki a poźniej się bierz za ćwiczenia inaczej będziesz miał więcej kontuzji niż ćwiczeń na siłowni

Tomi!
25-06-10, 21:12
jak boli to rośnie :rockon:

Jacke5
25-06-10, 21:53
Jak zaczynałem to też mnie każda partia bolała potem strasznie po 1-2 treningach i 2 dniach odpoczynku za 3 razem już nie powinieneś mieć zakwasów.

krzys1986
25-06-10, 23:20
Mięśnie beda cie bolec przez pierwsze 2tyg treningu (nie wiem ile razy w tyg cwiczysz?) moze szybciej ci przejdzie bo kazdy organizm jest inny.
Jezeli chodzi o trening to jak najbardziej bym cwiczyl! Moze trochc lzej hehe
Na zakwas....
Proponuje gorącą lub zimną wode Tzn. kąpiel lub prysznic albo kup sobie jakies Amino kwasy np: BCAA

kozak123
26-06-10, 09:41
@