PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc, rada od kogoś w temacie :) (1 post)



zlyy_on
08-06-10, 22:16
Witam!

Przejde od razu do konkretów - mam 25 lat, 168 wzrostu 70 kilo wagi. Ćwiczę od ponad roku z lekką przerwą (problem z łokciem) co drugi dzień w systemie klatka-biceps, barki-triceps, plecy-brzuch-nogi (3 cwiczenia po 3 serie, w każdej po 10-12 powtórzeń na każdą wymienioną partie) Odstępy do 2 minut.
A teraz pytanie czy przedstawiony plan jest według was w porządku, ja mam mieszane odczucia -> A przede wszystkim co mógłbym zakupić z odżywek aby poprawić siłę,masę i żeby podtrzymać "spompowanie" ;)

Dzięki z góry za opinie, rady

Patriot
08-06-10, 22:32
z odżywek to najlepiej dietę jeśli jej nie ma, a tak poza tym to wątpię żeby były Ci potrzebne odżywki, chyba że białko jako uzupełnienie diety
Ot rozpiska jak rozpiska, chociaż plecy + nogi na jednym treningu dosyć ostro, jakie ćwiczenia robisz na nogi i plecy? robisz siady i marty ciąg, wiosło?
Najlepiej rozpisz cały plan

hans1237
08-06-10, 22:59
hey,z odżywek na pompke masz wybór ogromny np nitrobolon itp itd ale to wszystko jest gówno warte,możesz zapodać zwykłą kreatyne mono a przede wszystkim trzymaj dietę,trening masz z deka hu......y o połączenia mi chodzi

klatka bic
plecy tric
nogi barki

brzuch możesz kiedy tylko tam chczesz

lub

klata nogi
plecy tric
barki bic

zlyy_on
09-06-10, 20:06
Klatka
3 serie po 8-12 powtórzeń dla każdej
1.wyciskanie na ławce płasko
2.wyciskanie sztangielek na skosie w góre
3.rozpiętki sztangielkami w poziomie
4.przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki
Biceps
1.uginanie ramion "młotkowy"
2.brama-przyciąganie drążka w przysiadze w podporze o kolana
3."21"

Barki
1.wyciskanie sztangielek
2.unoszenie sztangielek bokiem w góre
3.unoszenie ramion w przód ze sztangielkami opcjonalnie podciąganie sztangi wzdłuż tułowia opcjonalnie "sztrugsy"
Triceps
1.prostowanie ramion na wyciągu stojąc
2. pompki w podporze tyłem
3.prostowanie ramienia wzdłuż tułowia w opadzie

Plecy