PDA

Zobacz pełną wersję : boksowanie a kontuzja ból nadgarstka



hans87
07-06-10, 16:12
witam.

od 4 tygodni 2 razy w tygodniu boksuje sobie w worek. Boksuje w profesjonalnych rękawicach bokserskich. Od jakiegos czasu podczas poksowania odczuwam ból w nadgarstku. Odczuwam go też, przy ćwiczeniach na siłowni.
Proszę o podpowiedz jak mogę wyleczyć tą kontuzje i ewentualnie co robić zeby uniknąc jej wystąpienie w przyszłosci.
Pozdrawiam i proszę o rzeczowe odpowiedzi. ;-)

KowalX
07-06-10, 16:16
Przerwij trening i usztywnij go bandażem.Najlepiej byś udał się do lekarza,bo nie wiadomo co to.
Nie wiem jak z twoją techniką.Co to rękawic jeśli ich używasz,zakładaj też bandaż bokserski usztywni dłoń i sprawi ,że rękawica jest lepiej dopasowana.

hans87
07-06-10, 17:28
co do techniki do jestem amatorem, ale staram sie trzymac dłoń z przedramieniem w jednej lini tzn. nie skrzywiam dłoni w nadgarstku podczas boksowania w worek.
gdzie mogę dostać taki bandaż bokserski? albo czy mogłby zamiast niego byc zwykły bandaż? pozdrawiam

mumin1992
07-06-10, 17:44
Najlepiej do lekarza i będzie git :)

KowalX
07-06-10, 17:56
co do techniki do jestem amatorem, ale staram sie trzymac dłoń z przedramieniem w jednej lini tzn. nie skrzywiam dłoni w nadgarstku podczas boksowania w worek.
gdzie mogę dostać taki bandaż bokserski? albo czy mogłby zamiast niego byc zwykły bandaż? pozdrawiam

Możesz zobaczyć w king crosie (everlast) ,na półwiejskiej (hoolishopie) w intersporcie w browarze(tam bedzie drogo), w samuraju za rynkiem lub zamówić przez neta. Do lekarza i tak idź niech obejrzy.Zwykły się nie nadaje ewentualnie elastyczny ,ale ja bym kupił bokserski. Sam kupiłem w king crosie ,ale nie wiem czy jeszcze mają ,bo odkąd sprzedają odżywki trochę uszczuplili ofertę.

hans87
07-06-10, 20:01
widze, że jestes obeznany po Poznaniu ;-) co do everlasta to zamkneli go bodajze rok temu. Ale zobacze na półwiejskiej albo w któryms z intersportów. Dzieki za pomoc.

burn
07-06-10, 21:27