PDA

Zobacz pełną wersję : No więc ...



a łuu !!
16-02-07, 00:47
Siema !!
Jestem dość początkujący. Sprzętu praktycznie nie mam :cry: , ale jakoś sobie radzę.
Moje pytanie dotyczy techniki wykonywania pompek z nogami na podwyższeniu.
Należy je robić tak, że tułów powinien poruszać się tak z góry na dół, podobnie jak w pompkach klasycznych czy tak bardziej robić ruchy tułowia do przodu, do rąk. Mam nadzieję, że to zrozumiałe jest :wink: ... w pierwszym ćwiczeniu ręce są w jednej odległości i nie zbliżają się do klaty, natomiast w drugim tak.

Jeszcze mam takie jedno pytanie. Jestem początkujący i parę dni po każdym treningu widać efekty, oby jak najdłużej :grin: Myślicie, że wystarczy na klatę robić pompki z 4 wariantami rozstawu rąk: wąsko, normalnie, średnio i szeroko:
:arrow: Na dolną część ćwiczę na biurku. Nogi zgięte w kolanie na krzesło, ręce na blat i jadę do dołu
:arrow: Na środkową część - klasyczne na dywanie :mrgreen:
:arrow: Na górną część - nogi na biurko(50-60 cm) i ręce na dywan

Jeszcze jedna sprawa. Mógłby ktoś zaproponować mi jakiś trening z tego(serie, powtórzenia). Czy na jednym treningu robić np.:
Dolną i środkową część z 4 rozstawami rąk, na następnym treningu środek i górę i na kolejnym górę i dół itd. I po miesiącu zmienić na takie wykonywanie:
Wąski rozstaw i jadę górę dół i środek, na następnym treningu normalny rozstaw i góra dłół, środek itd.

Z góry dzięki
Pozdrawiam

jonasz7
16-02-07, 11:00
jakmasz zamiar ćwiczyć tylko pompki podciąganie na drążkui jakieś takieinne ćwiczenia bez sprzętu toty za wielki nie będziesz :razz:
Przy takich ćwiczeniach możesz sobie tylko poprawić trochę wygląda nic pozatym.
Trening hmmm....Nie warto układaćdo takichćwiczeń ale rób sobie te pompki z dwa razy w tyg. co 3dni!! i brzuszki i biegaj.
pzdr.

a łuu !!
16-02-07, 13:18
Chodzi mi o same pompki narazie, resztę ćwiczę, tylko mało sprzętu mam.
Biegam często, poza tym uprawiam inny sport też i nogi mam b. dobrze rozbudowane.