PDA

Zobacz pełną wersję : Efekty ćwiczeń.



SlavO
11-05-10, 14:45
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy mój trening jest wystarczający, do uzyskania widocznych efektów.
Mam 17lat, waga - 82kg, wzrost - 182cm. Ćwiczę od początku czerwca - tego roku.

Mój plan ćwiczeń:
Ćwiczę sztangą 35kg, ponieważ nie mam większej a na siłownie nie mam warunków chodzić. Ławkę do ćwiczeń mam. Przed treningiem robię sobie rozgrzewkę... Teraz opowiem jak wygląda mój trening.
A więc ćwicze tak - 10 powtórzeń (wyciśnięcia na ławce), schodzę z ławki i robię 10 brzuszków a potem znowu na ławkę i znowu 10 powtórzeń wyciskania - i tak cały czas, aż wykonam 300 wyciśnięć i 300 brzuszków (pomiędzy tymi ćwiczeniami nie robię odpoczynku, po prostu ćwiczę cały czas.) Po zakończeniu tych ćwiczeń robię 100 pompek (rozkładam na ok. 20x).
Teraz, gdy robi się ciepło zacznę chodzić na basen, będzie to jakieś dwa razy w tygodniu po 2godz. Przypominam, że jestem początkującym więc mój trening nie jest jeszcze tak intensywny :) Ćwiczę 3 razy w tygodniu (wtorek, czwartek, sobota).
Moim celem jest zwiększenie bicepsu ręki z 32cm do 35-38cm, zwiększenie mięśni klatki piersiowej i mięśni brzucha oraz pozbycie się tkanki tłuszczowej z brzucha.

Teraz parę pytań.
1. Czy po takich ćwiczeniach przez np 3 miesiące mogę uzyskań widoczny efekt? Chodzi mi o klatkę piersiową, biceps ręki i brzuch (w sprawie brzucha pkt 2.)
2. Ponieważ nie dawno ważyłem zaledwie 72kg na 182cm postanowiłem przytyć bo byłem strasznie chudy. Przytyłem przez zimę 10kg - tak chciałem bo w tej chwili już wyglądam dużo lepiej, ale za to wiadomo, brzuch urósł i mam trochę tzw. sadło. Czy ten trening pomoże, na pozbycie się tej tkanki tłuszczowej i zwiększy moje mięśnie brzucha ?
3. Czy moje przerwy pomiędzy treningami są odpowiednie ? Może za długie, a może za krótkie?