PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebna pomoc w doborze...



Bzyku
05-05-10, 20:37
Witam jako iż jestem nowy prosiłbym o wyrozumiałość.

Potrzebna mi pomoc w ogólnym doborze suplementów itp rzeczy. Nie znam się na tym to po 1 a po 2 koszta muszą być w miarę przyzwoite jak dla mnie to ok. 200 zł na miech. Jestem szczupły ważę ok. 55-57 kg mam 19 lat i 175 cm wzrostu. Aktualnie pracuje na budowie i po dłuższym okresie czuje że troszku masa mięśniowa się zwiększyła, ze względu na to chciałbym się "wziąć za siebie" i tutaj tkwi mój problem :/ nie wiem od czego zacząć, co brać itd. Chciałbym trochę się wyrzeźbić. Domyślam się że masa musi wzrosnąć potem można coś z rzeźbą robić. Moglibyście mi doradzić co kupić itd? Za pomoc bardzo dziękuję.


Zapomniałem dodać że chciałbym aby efekt wizualny (większa masa) był widoczny w dość szybkim czasie (miesiąc/dwa).

rafio83
05-05-10, 20:54
Najpierw dieta +karnet na siłownie i dobry trening(zapraszam do odpowiednich działów) poćwicz z 3-4 miesiące a później pogadamy o suplach!
Jak teraz kupisz to wywalisz kase w błoto, suple + budowa = nic.

Bzyku
05-05-10, 20:55
Nie znam się na tym to nie wiem co zażywać na początku... Chciałbym przybrać na masie ale w temacie jestem laik.

rafio83
05-05-10, 21:03
to wejdz w dział DIETA--->PODWIESZONE i tam czytaj arty jest tam wszystko czego Ci trzeba na początek
następnie dział TRENING---->PODWIESZONE i tam czytaj arty jest tam wszystko czego Ci trzeba na początek
później ułóz diete i trening i daj do sprawdzenia (lub weź z przykładów)

bibski
06-05-10, 16:19
pewnie bedzie tu rad mase dieta trening a ja ci powiem ze tez zapierdalam fizycznie w lesie i na siłownie chodze dieter stosuje no i suple to podstawa przy zyciu fizola polecam tauryne arginine carbo kreatyne za jakis czas dokup jako uzupelnienie diety w pracy daj jakiegos gainera pozdro

rafio83
06-05-10, 17:04