Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wino+ Clen+ Areoby?

Adrian00182
27-04-10, 17:43
Witam kolegów :)

Mam 24 lata ćwiczę na siłowni od 6 lat mam 186 wzrostu ważę 93 kg . Od niedawna zacząłem robić treningi areobowe mianowicie:
do treningu siłowego który trwa max 40 min np. 3-4 ćwiczeń robię osobno 20 minut ( ćwiczeń obwodowych na brzuch i boki 3x 6 stacji ) 25 minut bieżnia (szybki marsz 8km/h na 25 min około 3km) oraz (steper 20-25minut). Rezultaty szczerze mówiąc marne .

Niedlugo mam zamiar zacząć stosować :

Wino 100 caps stężenie 10mg
Clenbuterol 100caps

Co panowie powiecie na taki zabieg dodam że nigdy niczego nie bralem waże 93kg mam 44 na łapie no ale szczerze mówiac stoje w miejscu
chciałem połączyć trening siłowy z areobami 1h dzienne 4 razy w tyg + wino+clen
Prosze o pomoc jak stosować jak dobrać czy może coś zmienićw treningu coś dorzucić z czegoś zrezygnować?
Dodatkowo jem aminokwasy oraz witaminy

z góry dziekuje za pomoc
pozdrawiam Adrian

fallenursus
27-04-10, 17:51
co oczekujesz od tego?
poczytaj o winie tu http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?26916-Srodek-kwiecien-17beta-Hydroxy-17-methy-5alphaandrostan0-3-2-cJpyrazoIe-)

ht
27-04-10, 18:50
jesli krecisz aero i nic to raczej kuleje dieta. wino samo w sobie nie pali tluszczyku. clen zgodze sie moze byc pomocnty. wino tutaj bedzie pelnilo role antykatabolika. czyli bedzie ci chronilo miesnie.

Adrian00182
27-04-10, 19:35
Kolego to nie jest tak że nic chudnie sie zrzucilem jakies 4 kg ale bardzo schudły mi nogi bralem venom ost 5 tyg nawet w miare pobudzenie ale chcialbym zeby zaczalea rzezbic sie gora bo nogi mam tak chude ze nie ma z czego juz zrzucac ;p heh a co do wina slyszalem ze daje rewelacyjne efekty tylko chodzi o to czy jak wezme wino z celnem czy wyrobi organizm jakby nie bylo to mocne srodki

ht
27-04-10, 19:47
spokojna glowa wyrobi. to wcale nies sa takie mocne srodki;)

fallenursus
27-04-10, 20:06