PDA

Zobacz pełną wersję : Treningi areobowe: STEPER BIEŻNIA ROWEREK ĆWICZENIA STACYJNO-OBWODOWE..



Adrian00182
27-04-10, 17:36
Jest to mój pierwszy post a więc witam wszystkich bardzo uprzejmie:).

Mam 24 lata ćwiczę na siłowni od 6 lat mam 186 wzrostu ważę 93 kg . Od niedawna zacząłem robić treningi areobowe mianowicie:
do treningu siłowego który trwa max 40 min np. 3-4 ćwiczeń robię osobno 20 minut ( ćwiczeń obwodowych na brzuch i boki 3x 6 stacji ) 25 minut bieżnia (szybki marsz 8km/h na 25 min około 3km) oraz (steper 20-25minut) . Rezultaty są takie: straszne schudły mi łydki a brzucha prawie wogóle. Wydaje mi się że to przez steper .Tak jak mowie treningi moje trwaja średnio po 2 godz a rezultaty marne
zwłaszcza że trzymam dietę jem średnio co 2.5 godz posiłek .

Panowie co proponujecie z czego zrezygnować co odrzucić co dolożyć .Mam zamiar zrzucić jeszcze z 3-5 kg

Pozdrawiam Adrian

Micek185
27-04-10, 19:42
w taki razie masz problem z dietą możesz ją tu wkleić,jeśłi mówisz że łydki ci schudły to spróbuj zamienić oba te cwiczenia aerobowe na rowerek stacjonarny i wykonaj tam 45min jazdy srednim tempem,do diety możesz dorzucić BCAA które ochronią twoje mięsnie a pozwolą spalić tłuszcz,najlepeij bedzie jesli zażyjesz BCAA zaraz po obudzeniu i na czczo zrobisz trening aerobowy a dopiero wieczorem trening siłowy lub w ogóle w oddzielny dzień,oczywiście pamiętając o ntym że treningi aeobowe bedziesz wykonywał 4-5razy w tygodniu.

Adrian00182
27-04-10, 19:50
robilem kiedys rowerek stacyjny 4 razy w tyg po 40 min wychodzilo 20 km 28-31 km /h dawalo to 65% maxymalnego tętna ale jest to cwiczenie tak nudne że zrezygnowalem