Zobacz pełną wersję : metanabol + suple?

witam
obecnie jestem na suplach a mianowicie bialko olimp 80 i kreta dominator, czy moge do tego dolaczyc metke? (trening na mase)
z takich danych o mnie to 21 lat. od ostatniej przerwy cwicze juz 8 miesiecy, wczesniej bralem tescia+deke, jednak teraz wolalbym sprobowac czegos w tabletkach,
czy bedzie to dobre polaczenie z suplami? beda lepsze efekty na mase???
waga??
jak wyglądał ten cykl z deki teścia ? 
odblok ?
witam
obecnie jestem na suplach a mianowicie bialko olimp 80 i kreta dominator, czy moge do tego dolaczyc metke? (trening na mase)
z takich danych o mnie to 21 lat. od ostatniej przerwy cwicze juz 8 miesiecy, wczesniej bralem tescia+deke, jednak teraz wolalbym sprobowac czegos w tabletkach,
czy bedzie to dobre polaczenie z suplami? beda lepsze efekty na mase???
białko to odżywka - a białko trzeba zawsze dostraczać -na tym się nie robi cyklów.
szczerze to nie znam się na dopingu ale nie widzę sensu połaczenia suple+meta
dużo ludzi krete dorzuca po cyklu na mecie -poczytaj na forum jest milion pytan dotyczacych mety i 2 razy wiecej odp
dieta  to podstawa .......
bez  tego G*****o zrobisz .....  kreatyne  po cyklu możesz  dać
jeśli już chcesz brać  mete  solo ..... moge się mylić ale  dawka  40mg byłą by dobra .... zalezy tez jaką masz tą metke jakie  tab  5mg  czy 10mg ????
jakie ma znaczenie jaką ma metke.. 40mg to 40mg methadienonu.
A i tak niech najpierw napisze wage, wzrost.. niech lepiej napisze jakiej firmy ma ta metke.
ha.
Wzrost[cm] 176 
Waga[kg] 75 
Staż[miesięcy] 7
Z profilu.. wiec 40mg metki to zdecydowanie za duzo.
chodziło mi  o rodzaj  tab ............  5mg  czy  10 mg ......... 
w  zasadzie  to masz  racje  ......... ile  byś  jemu proponował bo  ja  bym był  przy  30mg  max .......
więcej nie znaczy lepiej ......
fallenursus
24-04-10, 14:33
lecialy injekcje
 teraz sama meta:whistle:
ankieta z dokladnym opisem cyklu injekcyjnego i odbloku.i jak dawno to bylo?