Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakie środki na odchudzanie przy sterydach

lukasz.zst
23-04-10, 03:37
Witam

Co mi polecicie za bardzo mocny środek na odchudzanie, nie znam się kompletnie na tym.
Jestem menadżerem często podróżuje po świecie nie mam czasu na siłowanie lecz chce bardzo schudnąć. Na co dzień zażywam sterydy w lekach astmatycznych dodatkowo dwa razy dziennie po zyrtku. Sam zyrtek powoduje tycie. Mam 201cm wzrostu i wagę 150kg. Zażywałem adipex schudłem w miesiąc bez diety 34kg lecz tyle drugie przybyło , Próbowałem też alli ale żadnych efektów.
Bylem w paru sklepach lecz oferowali mi :
Lipo6 +L-KARNITYNA
lub
Gaspari Nutrition Mitotropin + L-KARNITYNA
lub
Tej nazwy nie umie wymówić wiem że było to na literę "S"FAT BURNER

CO polecacie

Pozdrawiam

bibski
23-04-10, 05:58
polecam dietę i aeroby

ht
23-04-10, 06:41
mitotropin. ale cudow sie nie spodziewaj. bez diety odpowiednich treniongow taki spalacz tez za duzo ci nie da.

MolderDist
23-04-10, 14:55
Wybierz Mitotropin - bardzo zachwalany, a Gaspari ok firma.

l-karnitynke możesz dorzucić, polecam albo l-karnityne 600 Activlaba (135 kaps wychodzi dobrze cenowo) albo sprobować carnityne^3, tam masz acetylo-l-karnityne, bardzo dobrze cenowo wychodzi, sam jeszcze nie brałem ale już zamówiłem także niedługo będe mógł porównać

fallenursus
23-04-10, 19:57
od kiedy lekarstwa na alergie powoduja tycie?
zarzywasz leki astmatyczne, jakie?
zadnych suplementow typu spalacze bym nie bral bez konsultacji z lekarzem.Niektore skladniki po zmieszaniu z lekami astmatycznymi moga powodowac niechciane efekty uboczne.wiem bo sam ''leki astmatyczne'' biore.
adipex to supresant apetytu, wiec jak przestaniesz go brac chyba logiczne ze waga powroci? z jakimi debilami Ty sie zadajesz(lekarze)? 150kg to nie jest nadwaga, to jest choroba. badania sobie zrob,szczegolnie na tarczyce i caly panel hormonalny.

Hermann
23-04-10, 20:49