PDA

Zobacz pełną wersję : pytanie co do białka ?



J4RR0
15-04-10, 18:37
Preparat należy stosować w dawkach podzielonych 1-3 razy dziennie po 40g. Jednorazową dawkę należy dokładnie rozmieszać w 200ml wody lub mleka, używając do tego szejkera lub miksera.

może mi ktoś napisać ile tak na łyżke i łyżeczki jest to 40g ?
i to jest tak że 40g rano 40g po treningu i 40g przed snem ?
proszę o wyrozumiałość dlatego pytam że jestem kompletnie zielony.

fallenursus
15-04-10, 18:41
kop w puszce dopuki nie znajdziesz miarki.

maly25
15-04-10, 19:21
a jak nie znajdziesz to plaska lyzka stolowa ma 10g (+ -)

vini
15-04-10, 19:25
nasyp 2,5-3 duże łyżki
co do stosowanie to pierwszego szejka zrób sobie rano na pół godziny przed śniadaniem drugiego między obiadem a siłownią, jeżeli idziesz ćwiczyć po obiedzie to drugi niech będzie między śniadaniem a obiadem, a trzeciego przed snem. Dobrze gdybyś miał dwa rodzaje białka + BCAA

rafio83
15-04-10, 20:21
nasyp 2,5-3 duże łyżki
co do stosowanie to pierwszego szejka zrób sobie rano na pół godziny przed śniadaniem drugiego między obiadem a siłownią, jeżeli idziesz ćwiczyć po obiedzie to drugi niech będzie między śniadaniem a obiadem, a trzeciego przed snem. Dobrze gdybyś miał dwa rodzaje białka + BCAA


Po co mu dwa rodzaje białka???
Nie a reguł kiedy brac białko, to jest uzupełnienie diety. Jak masz posiłek który ma mało białka(lub wcale nie masz posiłku) to łatasz to białkiem. Ja zawsze jem kedna porcje rano jak wstaje i reszte tak jak napisałem czasem jest tak ze juz nie biore białka bo dostarczam je z diety.
Miarke na bank masz w pojemniku z białkiem, pamiętaj staraj sie dostarczac białko z diety, jak nie dasz rady to wal supla!!!

vini
15-04-10, 22:02
Po co mu dwa rodzaje białka???