PDA

Zobacz pełną wersję : "Zielony"prosi o pomoc



proferor.Anabol
09-02-07, 00:55
Witam.Dopiero zaczołem ćwiczyć a raczej zamierzam zacząć.Poniewarz nie mam wogule doświadczenia proszę o rospiske, wskazówki i porady.Kupuje sobie dwie hantle 11kg do tego mam już odżywke Gainer14 i kreatynke.Mam problem poniewarz ostanie dwa lata nic nie robiłem (poza jeżdzeniem na rowerze) i nabrałem troche tłuszczy w okolicach brzucha, chciałbym go przepalić na mięśnie głównie ręce, klatka piersiowa i plecy.Z góry dziękuje za pomoc.

Robalo
09-02-07, 07:52
Ja bym ci radził zacząć od ogólnorozwojówki tak zwanego obwodu stacyjnego w tym dziale znajdziesz informacje o nim. Pozdro

krzychuool
09-02-07, 13:57
http://e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=195
Nie da rady zamienić tłuszcz w mięśnie!
na spalenie tłuszczu polecam aeroby.

kociolcyk
09-02-07, 14:34
j.w tlyko tej kreatyny nie bierz odrazu :wink:

PreemO
09-02-07, 14:38
j.w. Na razie daj sobie spokój z odżywkami.

proferor.Anabol
09-02-07, 15:29
dzięki za pomoc skorzystam :mrgreen: Dlaczego mam dać spokój z odrzywkami?Myślałem że warto i lepsze efekty będą...

PreemO
09-02-07, 15:41
Dopiero zaczynasz ćwiczyć, nigdy nie chodziłeś na siłownie i chcesz zrzucić tłuszcz. Jak będziesz brał Gainera to szybko go się nie pozbędziesz ponieważ w nim jest sporo węgli i są to odżywki na mase. Jak narazie to rób ćwiczenia ogólnorozwojowe. Dopiero potem ćwicz na siłowni zaczynając od podstawowych ćwiczeń np. podciąganie na drążku. Stosuj dietę, bo bez niej nie masz nawet po co brać tych suplementów. Załóżmy po 4 miesiącach stażu na siłowni możesz wziąć te odżywki. Pozdro

Robalo
09-02-07, 19:15
Najpierw z 2 miesiace przygotowanie do ćwiczeń potem treningi jak kolega napisal jakies 4 miesiace a potem dopiero suple, bo po co masz spalac tluszcz jak bedziesz bral odzywki to i tak wyjdzie na to samo :P

DarO
10-02-07, 15:32