PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwszy cykl



repo
01-04-10, 12:33
Witam Was:)

Mam 25 lat. Na wstępie nadmieniam, iż ćwiczę od 3 lat regularni bez przerw. Od 2 lat bawiłem się różnego typu odżywkami, zaś od 1,5 roku zająłem się tym co powinienem na samym początku czyli dietą. Jak zaczynałem ćwiczyć ważyłem 69kg, dziś moja waga dochodzi do 89kg. Wiadomo nie są to same mięśnie:evil:

Od 20 kwietnia chcę zacząć pierwszy cykl na test. prol. chcę to zrobić z głową i nie odczuć dużych spadków. Zależy mi aby ruszyć z miejsca, bo od 4-5 miesięcy czuje jak bym stał w miejscu:( Dawkować będę 200ml e5d, do tego dieta wysoko białkowa. Odżywki to Top Mass, oraz białko whey protein complex z Olimpu, Aminokwasy, Witaminki B6 i B12. Na osłonę Essentiale Forte.
Cel to w miarę sucha masa (wiadomo trochę tłuszczu już jest:cry:)

Bardzo bym prosił aby ktoś mi to ocenił, dał jakieś rady, wskazówki. (zakupy dopiero będę robić) a puki co do 20 chcę pogłębiać swoja w wiedzę w tym temacie.
Pozdr.

fallenursus
01-04-10, 18:13
malo
ponizej 400mg/week bym nie wbijal na twoim miejscu. pon/czw po 200mg.
dobra dieta/aero i cie przerobi tak jak chcesz.
essentiale forte na oslone czego?

repo
01-04-10, 18:19
wątroby. A polecasz coś innego?

co do aero... ---> mam dość duże uda (61cm):( nie są to czyste mięśnie. Czy biegając po każdym treningu po 30 minut nie spowoduje mi to dodatkowego przyrostu? hehe, już teraz mam problem kupić jeansy;P

fallenursus
01-04-10, 18:22
na oslone watroby od czego?:)

nikt Ci nie kaze biegac:)

repo
01-04-10, 18:34
Czyli nie trzeba? Sorka, po prostu czytając gdzieś na innym forum posty to tak radzili jakiemuś chłopaczkowi.
Polecisz jeszcze coś na odblok?
W takim razie jakie aero na moje problemy z udami?<lol>

repo
01-04-10, 20:50
hehehe:D w takim razie jeden zakup mniej:)
jak radzicie z tym odblokowaniem?

vold
01-04-10, 21:47
Czy spadki będą po cyklu, jak i przyrosty w trakcie zależy w 80% od twojej diety :)