PDA

Zobacz pełną wersję : Wycinka czy jednak troche masy?



Keejdzi
28-03-10, 22:27
Witam !
Na dobry początek napisze coś o sobie !
Wiek:16
Wzrost:177 cm
Waga:70 -71 kg
Staż:2.5 miesiąca

Mam problem nie wiem czy trochę przymasowac czy zrobić wycinkę.Od razu mówię interesuje mnie smukła atletyczna sylwetka lecz czy w moim przypadku mam ją z czego zbudować?Tutaj zwracam się do was drodzy forumowicze !

Mój plan treningowy na dzień dzisiejszy

Poniedziałek:klata+biceps(wiem lepiej było by z tricepsem ale po porządnym skatowaniu klaty nie mam juz sił :D

Wyciskanie na płaskiej; dynamicznie średni ciężar jak najwięcej powtórzeń
Wyciskanie na skos; to samo
Wyciskanie na pochyłej w dól;także dynamicznie
Rozpiętki na skosie;jak wyżej

Biceps

Modlitewnik
Sztanga łamana w wąskim uchwycie
Sztanga łamana w szerokim uchwycie

Środa: Plecy+Tric

Plecy:

Sciąganie drązka za kark
Sciąganie drążka do klatki
Oraz jeszcze jedno cwiczenie lecz niestety nie wiem jak się nazywa gdyż jestem nowicjuszem ! (lezę z ugiętymi kolanami na lawce i ciągnę do siebie sznurki balansując ciałem tak aby plecy był cały czas napięte :D )

Triceps:

Wyciskanie Francuskie siedząc zza głowy
Prostowanie rąk na wyciągu

Piątek:Barki+Kaptury

Wyciskanie sztangi zza głowy
Wznosy ramion ze sztangą
Unoszenie sztangi do brody
Unoszenie hantli w opadzie
Butterfly <trochę tu nie pasuje ale cóż(chyba)

Brzuch+nogi!
Brzuch robię na każdym treningu ! Staram się ten trening zmieniać co 3 tyg aby zbytnio mięsni do niego nie przyzwyczajać.
Nogi robię raz w tyg uzależnione jest to od tego kiedy nie mam zakwasów(codziennie gram w koszykówkę)



Jestem po treningu na masę z 66 kg zrobiło się 73 aktualnie ważę w środku dnia ok 70.5 kg.

Dieta:jest ! Wysokobiałkowa ograniczam kalorie !

Aktualnie kupiłem Thyrotherm spalacz tłuszczu stosuję go od 5 dni ponieważ uważam ,że jest go za dużo co zaraz zobaczycie na załączonym zdjęciu.

Stosuję go rano i około godz 15-16.