PDA

Zobacz pełną wersję : proszę o doradzenie



picia385
24-03-10, 16:55
mam 22 lata,179cm wzrostu i waga 69 kg...
postanowiłem zacząć ćwiczyć-oczywiscie ten temat bardzo dobrze przemyślałem tylko od czego zacząć.
na tą chwilę pracuję za granicą i nie mam czasu na chodzenie do siłowni. Chciałbym mieć małą siłownię w swoim pokoju tylko nie wiem czy taki sprzęt jaki mam zamiar kupić wystarczy na dobry początek.poniżej podaje linka:
http://www.argos.co.uk/static/Produc...s|14419306.htm

http://www.argos.co.uk/static/Produc...s|14419306.htm

http://www.argos.co.uk/static/Produc...s|14419310.htm

właśnie układam sobie swoją dietę, tylko nie wiem czy coś więcej brać. zależy mi na przyroście masy ciała a zaraz po tym na szybki przyrost masy mięśniowej. nie znam się zbytnio na tym ale kolega proponował mi nitrobolon 2 z odżywką białkową. Dostałem także propozycje sprzedaży TESTOSURGE tylko co to wogóle jest i to pytanie takze kieruję do was. za wszelkie oswiecenie na ten temat i pomoc serdzecznie dziękuję

KowalX
24-03-10, 19:28
Linki nie działają,nitrobolon sobie daruj to samo z resztą.

Pioter1994
24-03-10, 19:31
Niestety nie pomogę, ponieważ nie mogę otworzyć twojego linku. Napisz jaki sprzęt masz zamiar kupić lub poszukaj podobnych obrazków to postaram się pomóc.

Pioter1994
24-03-10, 19:39
Jeśli chodzi o odżywki to pamiętaj że to TYLKO suplement diety. Bez dobrej diety nie dadzą dużych efektów i wywalisz kasę w błoto.

Jednak jeśli masz dobrą dięte to jak najbardziej mozesz je dodac, jednak moim zdaniem to troche za szybko żeby zaczynać od razu z odrzywkami. Oslabisz tylko ich dzialanie... W poźniejszyh etapach ( jesli zamierzasz ćwiczyć długo) bardziej Ci się przydadzą.

hans1237
24-03-10, 21:22
Hmmmm odżywki? nie dawaj sie chwytom marketingowym jak 10 kilo w 3 dni itp,możesz kupic to czego brak w twojej diecie białko/węgle.
Dieta to podstawa bez tego nie ujedziesz.