Zobacz pełną wersję : Pomocy co z tym zrobić chodzi o brzuch
matesek1989
04-03-10, 00:00
Cześć jestem zielony w sprawach ćwiczeń itp. mam duży brzuch proszę o pomoc zobaczcie te da linki i po wiedcie co mogę z tym zrobic http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i3314_PIC0008.JPG
http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i3315_PIC0010.JPG
dawidoss334
04-03-10, 08:49
przedewszystkim cwicz, kup sobie jakas odrzywke weglowodanowa to dobrze spala tluszcz. Biegaj, plywaj ,chodz na silownie.
odŻywki zostaw na później :)
Postępuj kolejno z pkt:
1. Wejdz do tematu dieta
2. Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne
3. Wybierz bądź ułóż dietę najbardziej zbliżoną do twojego zapotrzebowania
4. Zacznij się do niej stosować
5. Poczytaj o treningu FBW i rozpisz sobie dwa plany takie ... Wersja A i Wersja B - stosuj je na przemiennie
6. Unikaj izolowanych ćwiczeń, stosuj te na wolnych obciążeniach, hantle sztangi itd ;)
7. Dodaj aeroby do treningu na początek 20-30min (rano na czczo w DNT albo po siłowni w DT - jak Ci wygodniej )
Powodzenia ;)
przedewszystkim cwicz, kup sobie jakas odrzywke weglowodanowa to dobrze spala tluszcz. Biegaj, plywaj ,chodz na silownie.
Hmmm, dziwne :], odzywikę węglowodanową na redukcje? :P.
Nie masz takiego dużego brzucha, więcej ruchu i tyle, jakaś siłka, bieganie itp. Do tego możesz zapodać jakiś dobry trening brzucha, np:
Unoszenie Nóg w zwisie(prostych nóg) 2s
Brzuszki na Skośnej(duży skos) 2s
pzdr
Na drugim zdjeciu wyglada to jakbys mial schorzenie kregoslupa zwane lordoza ale moze to tylko tak wyglada...
Zacznij intensywnie cwiczyc brzuszki do tego bieganie,rowerek,basen i z czasem wszystko minie!! i tak nie jest zle:P mogloby byc gorzej
I nie zapominaj o najwazniejszej sprawie czyli diecie :]
Jak masz pisać głupoty to w ogóle nie pisz!
Matesek tragedii nie ma, no! Pamiętaj ruch to zdrowie biegaj, pływaj, tańcz (chudnie się, że hej)
Takich pierdół jak odżywka węglowodanowa na odchudzanie to nie słyszałem!!!
dawidoss334
08-03-10, 11:54