PDA

Zobacz pełną wersję : Pomocy co z tym zrobić chodzi o brzuch

matesek1989
04-03-10, 00:00
Cześć jestem zielony w sprawach ćwiczeń itp. mam duży brzuch proszę o pomoc zobaczcie te da linki i po wiedcie co mogę z tym zrobic http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i3314_PIC0008.JPG

http://www.up.4clubbers.pl/out.php/i3315_PIC0010.JPG

dawidoss334
04-03-10, 08:49
przedewszystkim cwicz, kup sobie jakas odrzywke weglowodanowa to dobrze spala tluszcz. Biegaj, plywaj ,chodz na silownie.

Rafal_rsl
04-03-10, 10:03
odŻywki zostaw na później :)

Postępuj kolejno z pkt:

1. Wejdz do tematu dieta
2. Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne
3. Wybierz bądź ułóż dietę najbardziej zbliżoną do twojego zapotrzebowania
4. Zacznij się do niej stosować
5. Poczytaj o treningu FBW i rozpisz sobie dwa plany takie ... Wersja A i Wersja B - stosuj je na przemiennie
6. Unikaj izolowanych ćwiczeń, stosuj te na wolnych obciążeniach, hantle sztangi itd ;)
7. Dodaj aeroby do treningu na początek 20-30min (rano na czczo w DNT albo po siłowni w DT - jak Ci wygodniej )

Powodzenia ;)

Jolly
04-03-10, 12:25
przedewszystkim cwicz, kup sobie jakas odrzywke weglowodanowa to dobrze spala tluszcz. Biegaj, plywaj ,chodz na silownie.
Hmmm, dziwne :], odzywikę węglowodanową na redukcje? :P.

Nie masz takiego dużego brzucha, więcej ruchu i tyle, jakaś siłka, bieganie itp. Do tego możesz zapodać jakiś dobry trening brzucha, np:
Unoszenie Nóg w zwisie(prostych nóg) 2s
Brzuszki na Skośnej(duży skos) 2s

pzdr

Maxi90
04-03-10, 13:52
Na drugim zdjeciu wyglada to jakbys mial schorzenie kregoslupa zwane lordoza ale moze to tylko tak wyglada...
Zacznij intensywnie cwiczyc brzuszki do tego bieganie,rowerek,basen i z czasem wszystko minie!! i tak nie jest zle:P mogloby byc gorzej

Jolly
04-03-10, 14:50
I nie zapominaj o najwazniejszej sprawie czyli diecie :]

szycha77
04-03-10, 20:06
Jak masz pisać głupoty to w ogóle nie pisz!

Matesek tragedii nie ma, no! Pamiętaj ruch to zdrowie biegaj, pływaj, tańcz (chudnie się, że hej)