PDA

Zobacz pełną wersję : Redukcja do sprawdzenia



brazob86
02-03-10, 20:50
Witam;

Bardzo was proszę o ocenę mojej diety na redukcje. Lecz najpierw zanim ja rozpiszę chyba trzeba by wiedzieć jaki stan życia prowadze. Otóż mam 23 lata 180 cm wzrostu i waże 90kg.
Bardzo mi zależy na redukcji do ok. 75-80kg a potem wyrobienia sobie dobrze wyglądającego ciala. Jelsi chodzi o umięśnienie to nogi mam bardoz umięśnione a im wyzej tym słabiej ( no i nieszczesna oponka a raczej opona).

Jeśli chodzi o mój tryb zycia to obecnie pracuje i pisze prace magisterska. Wiec czas na treningi mam popołudniami poza basenem na który chodze rano.

Swój post podziele na 3 czesci żeby było łatwiej czytać (jestem Aktywność tym zielony wiec proszę doświadczonych o ewentualna pomoc i wyrozumiałość):

1. Żywienie
2. Aktywność
3. Pytania


1. Żywienie

I posilek (9.00)
- platki owsiane,mleko,garść orzechow wloskich

II posiłek (12.00)
- Ryz brazowy lub paraboiled (50g), ryba (losoś,makrela,morszczuk ok. 200g) [czy ryba ma być wedzona czy surowa i smażyć na teflonowej bez tluszczu??]

III posiłek (15.00)
- Ryz brazowy lub paraboiled (może być jakas kasza??)(80g),piers z kurczaka lub indyka (200g) smazona na teflonie,warzywa

IV posiłek (18.00)
- Ryz brazowy lub paraboiled(80g), piers z kurczaka (może być jakas poledwica albo wolowina) 200g

V posiłek (21.00)
- twarog chudy 150g lub tuńczyk w wodzie +oliwa

2. Aktywność

Obecnie moja aktywność ogranicza się do wyjscia 2 razy na basen w tyg (pon,czw) o godz 10 (plywam bardzo intensywnie ok. 1300-1500m (45min). Nastepnie wtorek albo środa sa to łyżwy czyli typowa 2 godzinna przejazdzka. Jest jeszcze niedziela trening pilki noznej (1,5h).

W miare ocieplenia chce zastosowac rower (tzn codziennie chce się nim przemiszczac chcociaz utrzymanie pewnego pulsu na rowerze rowerze miescie jest ciezkie wiec czy 1,5 h dziennie wystarczy.