Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Trening dla Początkującego

P.i.T
28-02-10, 14:36
Mam 18 lat, 183 cm wzrostu i około 80 kg wagi.
Chciałbym zacząć rzeźbić swoje ciało, nie koniecznie zaczynając od siłowni.
Moją piętą Achillesową jest brzuch... zbiera się tam tłuszczyk ;) ale słyszałem o 6stce Weidera więc zacznę robić te ćwiczenia, tylko zastanawiam się czy przy 6stce znikną mi "boczki".
Kolejną partią ciała którą chciałbym zacząć trenować to klatka piersiowa, czy są jakieś ćwiczenia domowe które mi pomogą ? Wiem że są pompki ale może macie jakieś propozycje dla mnie ^^

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi, jestem nowicjuszem więc nie śmiejcie się za bardzo ze mnie :yawn:

ciachowicz
28-02-10, 14:43
juz po raz n'ty pisze dieta + aeoroby ( rowerek, sterper, bierznia, itd. ) co do 6weidera fakt jest dobra, ale jesli wczesniej nie cwiczyles brzucha to nie dasz rady jej skonczyc, bardziej to trening dla kogos z jakims stazem w cwiczeniu brzucha. jesli chodzi o trening wygoogluj sobie "trening domatora".

ps. czemu nie chcesz zaczac od silowni ?

P.i.T
28-02-10, 15:06
Nie chce rozpoczynać od siłowni bo u mnie w mieście na siłownie chodzi większość "kozaków" którzy się przeglądają w lusterku jak zrobią serię i świrują Pawiana ;>
Takie zachowania i popisywanie się przed innymi mnie nie kręcą więc nie chodzę...
6 Weidera swojego czasu robiłem około 2 tyg, i mi się odechciało...

Nie chcę aż tak bardzo zmieniać swojego Jadłospisu, jestem sportowcem od 6 lat gram w kosza więc odżywiam się w miarę zdrowo.
Nie chcę także brać żadnych odżywek ani białek bo dla mnie to czarna magia i nie wierzę w to że są zdrowe :P

ciachowicz
28-02-10, 15:30
6 Weidera swojego czasu robiłem około 2 tyg, i mi się odechciało...

fakt, trening dosc nudny i monotonny, w pozniejszym okresie dlugi, ale dziala.

Nie chcę aż tak bardzo zmieniać swojego Jadłospisu, jestem sportowcem od 6 lat gram w kosza więc odżywiam się w miarę zdrowo.