PDA

Zobacz pełną wersję : Dieta i odżywki na rzeźbę !!potrzebna pomoc !!!

Miriaczi
26-02-10, 18:06
Witam proszę o pomoc z ułożeniem diety mam 24 lata wzrost 181 waga 81kg budowa ciała razcej normalna chociaż jest troche brzucha (obwód pasa 86cm) pracuję na budowię od 7 do 16, siłownia 3 razy w tygodniu. Problem jest taki,że ćwiczę od roku na masę/siłę biorę mega masa z HI teca do tego kreatyna i dekstroza za 2 miesiącę się żenię, a garnitur który kupiłem 1,5miesiąca temu robi sie za ciasny. Mam zamiar zacząć ćwiczyć na rzeźbę żeby spalić niepotrzebny tłuszcz i zmieścić sie w gajer. Nigdy nie układałęm diety pod takie ćwiczenia i nie brałem takich odrzywek więc proszę o waszą pomoc. Ułożyłęm jakąś tam dietę ale nie wiem czy jest dobra proszę też podać jak najlepsze dla mnie spalacze tłuszczu. z Góey dzięki

SNIADANIE
Płatki kukurydziane z mlakiem ok. 300ml

POSILEK 1
Makaron 100g
kurczak 100 g

POSILEK 2
Ryż biły 100g
Pierś kurczaka 200 g
Warzywa: surówka

POSILEK 3
Ryz biały 50g
wieprzowina 100g

slim shady
26-02-10, 18:13
dieta jest zła

poczytaj :
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?24353-Rze%BCba-Odchudzanie-Jeste%B6-gruby-Mi%EAsnie-zakryte-s%B1-pod-t%B3uszczem-Trzeba-dzia%B3a%E6!!

1,5 miecha to mało ale da się kilka kilo zdjąć

Możesz się wspomóc zieloną herbatą (polecam ok. 1,5 l na dzień) i czerwoną herbatę. Dodatkowo imbir,cynamon pieprz cayenn. Przed treningiem możesz wypić mocną kawę z imbirem i cynamonem (domowy termogenik). Warto również pić ocet jabłkowy (2-3 łyżki dziennie) i omega 3 w kapsach + czosnek w kapsułkach.

co do spalaczy to po jakimś czasie redukcji na końcowy fat to thermo stim/scorch

chociaż tak dużo nie ważysz, może zamiast się odchudzać kup nowego gajera ;) ?

ps. wywal dextroze

Rafal_rsl
26-02-10, 19:57
mega masa z Hi Teca też wywal bo dodatkowe kalorie nie pomogą Ci zrzucić tego co masz

Miriaczi
27-02-10, 06:56