PDA

Zobacz pełną wersję : Dieta na mase



niebieskov
29-03-06, 23:18
Witam jestem nowy tu i początkujący wogóle w siłowni.(byłem dopiero 2 razy) a więc mam 15 lat..mozliwe ze to mało ale chciał bym przybrać na masie waże coś pod 50 Kg i mam z 169-170 ale jestem szczupły noi ogólnie słabo wyglądam.Chciałbym was prosić o jakąs dieta mniejwoecej co ma mspożywać zeby przybrać troche tej masy a zeby potem to spalić na mięśnie. Wiem ze białko ale niewiem co i jak z moim wiekiem i wagą. Pozdrawiam i czekam na pozytywne odpowiedzi pozdro,

zizu
29-03-06, 23:31
przybrać troche tej masy a zeby potem to spalić na mięśnie

tluszcz, a miesien to osobne tkanki nie da sie przerobic tluszczu na miesien.

zapraszam do malej lekturki

http://e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=258

Co do treningu to nie radze cwiczyc samemu w domu na silowni,ani z kolegami gdzies w bloku badz w piiwnicy.Jestes jeszcze mlody, rosniesz maly maly blad teraz na silowni i mozesz chodzic krzywy i i np juz nic nie urosniesz :] dlatego ......

zapisz sie na silownie poresjonalna z instruktorem. on ci pokaze jak cwiczyc, itp

pozdro

Samboni
30-03-06, 05:06
Zeby ci przypadkiem do glowy nie wpadlo brac suple o ktorych malo wiesz. Zanim cos kupisz to pytaj nie o to w czym pomaga ale o skutki uboczne dla twego wieku.

Dieta u ciebie :cool: ty sie ledwo na nogach trzymasz..... :shock:

i posluchaj tego ...zapisz sie na silownie poresjonalna z instruktorem. on ci pokaze jak cwiczyc, itp

niebieskov
30-03-06, 08:23
oki thx...za linka.
@Samboni co miało znaczyc to że "sie ledwo na nogach trzymam" ??...;>?

zizu
30-03-06, 11:59
@Samboni co miało znaczyc to że "sie ledwo na nogach trzymam" ??...;>?

metafora taka :]

Marek
09-04-06, 23:29
ja mam 18 lat i dosłownie mam taki sam problem jak niebieskov...

a co do tego że się ledwo na nogach trzyma hehe to może wydać się śmieszne, ale ja podnoszę 10kg ponad swoją wagę, choć wcale nie uczeszczam na siłke regularnie, co najwyżej maham hantelkami i robie pompki ;) ;)