PDA

Zobacz pełną wersję : Trening z rana



przea
23-02-10, 13:17
Jeszcze tydzień temu miałem wątpliwości czy trening między godziną szóstą a siódmą rano ma sens, czy organizm będzie przygotowany do wysiłku i czy podoła wyzwaniu jakim przecież jest aktywne spędzenie reszty dnia. Moje obawy były tym większe, że jestem kompletnie zielony w sprawach związanych z kulturystyką, nieznajomość możliwości swojego ciała tez nie można zaliczyć In plus.

Obawy okazały się nieuzasadnione, nie zauważyłem żadnej różnicy między treningiem rannym a wieczornym czy też popołudniowym. Mało tego, trening o tej porze jest istnym błogosławieństwem, jeżeli macie problem z poskładaniem się do kupy z rana, jeżeli potrzebujecie filiżanki kawy aby się dobudzić to taki trening jest remedium na te problemy. Podobnie jest z motywacją do działania, jeżeli nie chce wam się wykonywać obowiązków w pracy czy też wziąć się za naukę, gorąco polecam wizytę na siłowni. Dobre samopoczucie na resztę dnia gwarantowane.

Zapewne większość z was wie o tym doskonale, ale na pewno znajdą się tacy którzy będą mieli podobny dylemat co ja. Nie myślcie zbyt wiele tylko idźcie na siłownie!

AKRO
23-02-10, 14:37
No chodzimy, chodzimy. Ja też chodze z rana tylko na 8.00

D3
23-02-10, 15:11
10 rano i jest dla mnie idealnie.

luo
23-02-10, 15:54
Na wakacjach przeważnie chodziłem przed robotą i taka opcja też jak najbardziej mi odpowiadała, ale teraz nie mam takiej opcji bo siłka jest otwarta dopiero od 15, więc zazwyczaj chodzę o 16-17

Cielu7
24-02-10, 12:14
to już nawet nie chodzi czy z rana czy z wieczora chodzi głownie o to czy w organizmie jest wystarczająca ilość aminokwasów dlatego tez polecam trenować z co najmniej 2 posiłkami zjedzonymi by we krwi było to co potrzeba

wujek.maciek
24-02-10, 13:14
trening z rana, jak smietana :)