PDA

Zobacz pełną wersję : w nocy

maly25
18-02-10, 11:44
chlopaki co sadzicie o wypijaniu odzywki bialkowej noca,chodzi mi o to zeby przebudzic sie w polowie snu zrobic szejka, wypic, i isc dalej spac, i czy mozna dolac do niego z 10g oliwy z oliwek

maly25
18-02-10, 12:49
dodam ze robie mase......tylko nie tluszczowa;)

Maxi90
18-02-10, 14:18
Ale chcesz specjalnie wstawac po to zeby ja wypic?xD
Na moje to troszke bezsens...zjedz twarog chudy na noc zapij oliwa z oliwek i wystarczy na cala noc...ale poczekaj moze na zdanie innych bo w temacie diety to ja jestem troche zielony;P

alder
18-02-10, 14:34
no dobrze godosz. ale bez oliwy też można, wszak kazeina się długo wchłania. albo odżywka typowa na noc. ja ostatnio miałem NightProteinBlend z Treca. kazeinka+albumina jaja kury. dwa długo wchłaniające się białeczka. no i oczywiście bez przesady bo trochę katabolizmu też się zda. są tacy co na noc nic nie jedzą/nie piją a rosną.

Giro
18-02-10, 15:36
Pomysł z odżywką w środku nocy jest ok. Ale lepiej spożyć kazeine, która może się wchłaniać nawet do 7h. Niezakłócony sen jest także wazny. Dobrze jest spać te 8h bez żadnych przebudzeń. Możesz spróbować, wybór należy do Ciebie.

maly25
18-02-10, 15:43
ja mam diete,i jem ostatni posilek taki jak ma byc;)
chodzi mi oto czy bedzie jakis dodatkowy kop dla rozwoju miesnia

alder
18-02-10, 15:58
kop ? to będzie dodatkowa porcja białka. osobiście wyznaję metodę: podziel dobową podaż białka na ilość posiłków + 1. czyli jak szamiemy 5 posiłków, to dzielimy na na 6. przykład