Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Trening czas zacząć...

kksmackoo
15-02-10, 10:18
Witam własnie zaczynam treningi na siłowni...Od dłuższego czasu miałem dietę nisko węglowodanową ze względu na swoja wagę. Zrzuciłem 16kg. Głownie biegam i chodzę 2x w tyg na basen. Teraz do tego dorzucam jeszcze siłownie. Nigdy nie chodziłem dlatego nie znam się na jakichkolwiek suplementach które mógłbym zacząć stosować na początku i potem. Chodzi mi głownie o redukcje tkanki tłuszczowej i zwiększenie masy mięśniowej.

Trochę info o mnie:

1. Wiek: 23
2. Wzrost: 188cm
3. Waga: 93kg
4. Staż treningowy: Jeżeli można nazwać to stażem...to 7 miesięcy bieganie ok godziny bez przerw 3x w tyg. Od 2 miesięcy basen 2x w tyg. Podstawowe ćwiczenia 300 brzuszków + 100 pompek 4x w tyg od 3 miesięcy.

Dieta w tej chwili cały czas typowo na zrucenie zbędnych kilogramów. Wygląda to tak:

8.00: Płatki kukurydziane z jogurtem 100g.
10.00: jabłko
11.00: serek wiejski 200g + 3 wafle ryżowe
13.00: jabłko
16.00: zwykły obiad (ziemniaki, jakaś surówka + mięso)
kolacji brak

No i co dalej? Właśnie zaczynam treningi na siłowni. Dzisiaj dzień pierwszy. Proszę o jakieś rady. Jak się przygotować, jakie odżywki zastosować na początek, czy w ogóle coś stosować. Dzięki za info z góry, mam nadzieje że wszystko dobrze objaśniłem.

kksmackoo
15-02-10, 10:27
Aaa do tego biorę cały czas L-kranityne z Threca... + iso podczas treningu.

ht
15-02-10, 11:12
bialka w tej diecie to prawie wogole nie masz. to po raz. po dwa kukurydziane zastap owsianymi, jogurt zastap odzywka bialkowa. ziemniaki zastap ryzem,. trening przez pierwsze 2-3 tyg polec ogolny. czyli jedno cwiczenie na jedna grupe miesniowa. po 3 tyg mozesz przejsc na trening 1-2grup miesniowych podczas jednej sesji.

szycha77
15-02-10, 11:32
Tak kolega napisał, za mało białka. Luknij do działu DIETA tam są przykładowe dietki. Jabłko można zjeść po posiłku a nie zamiast, no!