PDA

Zobacz pełną wersję : Trening hantlami



lukasz396
13-02-10, 22:07
Witam posiadam 2 hantle i na jedną hantle przyda 7,5 kg . Czy można tym trochę Poćwiczyć?? i jakie Ćwiczenia Stosować ? Chodzi Mi o Ogólną rzeźbę ciała i siłę a szczególnie Plecy W Pozycji V Jakie Polecacie Ćwiczenia Jaki Plan Treningowy ?? Może jakiś Link

Zapomniałem Dodać jestem Początkującym Cwiczącym

Micek185
13-02-10, 22:26
Na samych hantlach i to o takiej wadze nie zrobisz dużej masy,gdybys coś dołóżył do tych hantli to juz mozna poszaleć.
jak narazie możesz robić uginania na biceps,różnego rodzaju francuzy na triceps unoszenia w opadzie,w przód na boki-cwiczenia na naramienne,jak bys poskładał je do kupy to mógłbys robić wiosłowanie hantlą
co do nóg to do wykroków wystarczą ci te hantle,wspięcia tez mozesz robić,wyciskania na klatkę leżac na skosiei płasko
pozdro

lukasz396
13-02-10, 23:10
A czy Możesz podać jakiś Link ze stronką jest Podawane jakieś Przykładowe treningi hantelkami ??

Micek185
13-02-10, 23:34
linków zadnych nie mam a wyszukiwarka teraz nie działa więc jak na razie nic nie znajdę możesz jedynie wpisywac na yt znależć po nazwac dane cwiczenia lub poszukac w treningu domatora

mtm
13-02-10, 23:46
Dzień 1
Klatka
-wyciskanie hantli leżąc
-wyciskanie leżąc na skosie +
-przenoszenie hantla za głowę na prostych rękach leżąc (w poprzek ławki)
- rozpiętki
Biceps
-uginanie ramion ze hantlami stojąc podchwytem
-uginanie ramion ze hantlami młotkowo
-uginanie ramienia z hantlą z podparciem o kolano

Dzień 2
Plecy
-wiosłowanie
-szrugsy
-Podciąganie hantli w opadzie
Triceps
-wyciskanie francuskie leżąc
-prostowanie ramienia w opadzie tułowia
-wyciskanie francuskie jedną ręką siedząc

Dzień 3
Barki
-wyciskanie hantli nad głowę
-unoszenie hantli bokiem w górę
-podciąganie hantli wzdłuż tułowia

Nogi
-przysiady z hantlami
- przysiady wykroczne
- wysoki stęp
- wypięcia na palce ,

Akurat znalazłem bo prosił mnie ktoś jak działało stare forum i odgrzebałem z archiwum ...

lukasz396