PDA

Zobacz pełną wersję : Gainer czy Białko ?

Bubex
02-02-10, 14:32
Nan pytanie odnośnie białka i gainera. Mogę kupić gainera olimpu lub białko ostrowi i tu się zastanawiam co będzie lepsze na masę ? Dieta raczej daleka od ideału więc nie wiem.

Bocheno
02-02-10, 14:38
Skoro dieta daleka od ideału to nie będzie 100 % efektu.....w takim razie kup to i to:D

Bubex
02-02-10, 15:03
Skoro dieta daleka od ideału to nie będzie 100 % efektu.....w takim razie kup to i to:D

Heh gdyby był hajs to i dieta by była i all by było ;) Chodzi o to co da lepsze efekty jem dużo ale raczej kanapek itd...

niewula
02-02-10, 15:13
zalezy jakie masz braki w diecie czy weglowodanow czy bialka

Bubex
02-02-10, 15:21
zalezy jakie masz braki w diecie czy weglowodanow czy bialka

Wydaje mi się, że większe braki białka a zresztą bardziej białko potrzebne do budowy mięśni ? A węglowodany to paliwo chyba nie ? Nie wiem nie znam się specjalistą od żywienia nie jestem ;)

Sosna91
02-02-10, 15:39
obojętne co kupisz, i jedno i drugi tylko wypijesz ze smakiem

Bubex
02-02-10, 19:43
obojętne co kupisz, i jedno i drugi tylko wypijesz ze smakiem

Czyli co mówisz, że to nic nie daje. Wypije tylko ze smakiem ? Heh myślałem, że jednak na coś to się zda...

KowalX
02-02-10, 20:13
Czyli co mówisz, że to nic nie daje. Wypije tylko ze smakiem ? Heh myślałem, że jednak na coś to się zda...

Jeśli masz braki to da jak nie to nic nie da.A gainer może pomóc wyhodować w przypadku takiej opcji brzuch.

Młody
02-02-10, 20:56
Bo białko czy gainer to uzupełnienie diety a nie złote napoje na przyrost masy mięśniowej myślisz że będziesz kox bo wypijesz kilka szejków to tak nie działa

Bubex
02-02-10, 21:10
Bo białko czy gainer to uzupełnienie diety a nie złote napoje na przyrost masy mięśniowej myślisz że będziesz kox bo wypijesz kilka szejków to tak nie działa

Heh nie myślę tak... Ale myślę, że przytyje chociaż trochę dzięki temu "złotemu napojowi" jak to ujołeś.

Bubex
02-02-10, 21:12