PDA

Zobacz pełną wersję : Reklamowane książki



GRUCHA_PL
30-01-10, 14:40
Hej. Dzisiaj po raz pierwszy zobaczyłem na tym forum nową reklamę:
wymarzona-sylwetka.pl
Czy ktoś już się zetknął z tymi podręcznikami?
Ten co do kulturystyki i ten apropos walki ulicznej?
Jak myślicie opłaca się zakup tego?
Jeśli wybrałem zły dział przepraszam ale nie miałem pomysłu gdzie to umieścić :errf:
Pytam bo jestem początkującym. Czy Waszym zdaniem z tych książek mogę dowiedzieć się czegoś więcej niż z forum? (autor ładnie go zareklamował)

Co o tym myślicie?:neutral:

Maxi90
30-01-10, 15:28
Na moje to strata pieniedzy bo na forum dowiesz sie tego samego a nawet wiecej od ludzi niz z tej ksiazki...a co do walki ulicznej...Czy Bruce Lee uczyl sie walczyc z ksiazek(moze slaby przyklad)?Odpowiedz sobie sam na kupno jakiejs ksiazki o walkach...

D3
30-01-10, 15:42
Strata kasy i tyle. Ja mam parę książek w domu i oprócz dwóch (Edukacja Kulturysty i Atlas Siłowy) uważam to za pieniądze wyrzucone w błoto

Dementor
30-01-10, 16:33
Wystarczą mi te dwa pkt oraz wyniki tego tam kolesia jakie niby zrobił przez 3 miesiące i wszystko o nich wiem - naciągacze!!


Jak zwiększyć swoją masę, nawet o 10kg w 2 miesiące! -Jak zwiększyć siłę o 30%?
Powiększ swoje bicepsy o 3cm ! (ak mniemam - w miesiąc)

Powodzenia

GRUCHA_PL
30-01-10, 16:42
No tak racja:D co do kulturystyki to bardziej mnie niż te tam ich efekty zaciekawił atlas ćwiczeń i może dieta co i jak dokładnie robić bo tutaj początkujący- ja mógłbym się dowiedzieć, że np robię coś źle na treningu.
Co do walki? hmm wiecie mam worek. Szczerze mówiąc pukam w niego i tyle. Pewnie za każdym razem łapię coraz to nowe coraz gorsze nawyki... książka zareklamowana w ciekawy sposób, że z niej dowiem się jak się rozciągać i jak uderzać.