Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 15 latek, pomoc w treningu i diecie.

tifia
10-01-10, 22:58
Witam, jestem początkujący - na siłownie chodzę od 4~ miesięcy. Ćwiczę co dwa dni, oprócz tego chodzę na basen żeby zrzucić zbędny tłuszcz, a trochę tego jest . Mam 15 lat, 75kg wagi przy 175 cm wzrostu. Chciałbym prosić bardziej doświadczonych ludzi o pomoc w ułożeniu dla mnie najlepszej diety, treningu. Na pewno powinienem zrzucić ten tłuszcz, może zastosować jakiś spalacz tłuszczu, albo jeszcze coś innego ? Moje treningi wyglądają tak że co 2 dni trening siłowy, a w dni nie treningowe aeroby - rowerek/bieżnia/orbi-trek, do tego jeszcze basen.Czytałem trochę forum i wiem że dieta to podstawa, ale jakoś nie umiem się do tego porządnie zabrać, nie wiem też czy dobrze robię ćwicząc i to,i to - w niektórych tematach jest napisane że najlepiej najpierw zredukować cały tłuszcz, a dopiero potem brać się za mięśnie. Proszę o pomoc na forum, lub pod numerem gg: 4331654, jeżeli będzie potrzebne zdjęcie to moge zrobić i wrzucić. Z góry dzięki, Daniel.

szycha77
10-01-10, 23:18
W tym wieku powinieneś jeść wszystko co mama da, a z dietką poczekać do 17 roku życia (zaraz pewnie będzie krytyka, he he)
Chyba, że jesteś uparty i już koniecznie chcesz dietie? Sa linki gdzie klikasz i masz czarno na białym dietę + trening.
Czyli, że jestes na siłce 6-7 dni w tyg? PAMIETAJ O ODPOCZYNKU!!!

tifia
10-01-10, 23:40
@szycha77
Nie mówię że koniecznie chcę stosować dietę, ale przeczytałem już chyba połowe tego forum i wszędzie jest napisane że bez tego ani rusz. Na siłownie chodzę około 5 razy w tygodniu - 3 dni trening siłowy, 2 dni aeroby, a w dni w które nie jestem na siłowni chodzę na basen no i do tego mam 3 dni w tygodniu w-f w szkole. Zastanawiam się nad tym spalaczem tłuszczu, z tego co czytałem to pomaga to dużo przy odchudzaniu.

tifia
11-01-10, 15:58