Zobacz pełną wersję : 15 latek, pomoc w treningu i diecie.
Witam, jestem początkujący - na siłownie chodzę od 4~ miesięcy. Ćwiczę co dwa dni, oprócz tego chodzę na basen żeby zrzucić zbędny tłuszcz, a trochę tego jest :errf:. Mam 15 lat, 75kg wagi przy 175 cm wzrostu. Chciałbym prosić bardziej doświadczonych ludzi o pomoc w ułożeniu dla mnie najlepszej diety, treningu. Na pewno powinienem zrzucić ten tłuszcz, może zastosować jakiś spalacz tłuszczu, albo jeszcze coś innego ? Moje treningi wyglądają tak że co 2 dni trening siłowy, a w dni nie treningowe aeroby - rowerek/bieżnia/orbi-trek, do tego jeszcze basen.Czytałem trochę forum i wiem że dieta to podstawa, ale jakoś nie umiem się do tego porządnie zabrać, nie wiem też czy dobrze robię ćwicząc i to,i to - w niektórych tematach jest napisane że najlepiej najpierw zredukować cały tłuszcz, a dopiero potem brać się za mięśnie. Proszę o pomoc na forum, lub pod numerem gg: 4331654, jeżeli będzie potrzebne zdjęcie to moge zrobić i wrzucić. Z góry dzięki, Daniel.
Weź się za samo jedzonko z ujemnym bilansem i aeroby ... Potem możesz żałować jak sobie fajnie skopałeś zdrowie ... Nie ma co owijać w bawełne, na treningi siłowe jesteś za młody. Rozumiem Cie , że pewnie nikogo nie posłuchasz i będziesz ćwiczył ( też kiedyś miałem 15 lat :) ) , Ale przynajmniej staraj się to robić na małych ciężarach i nie myśleć o rekordach itp. :)
W ogóle to TRENING DOMATORA byłby najlepszy :) pomyśl o tym
Znajomi z siłowni mówią mi żebym dał sobie narazie spokój z dietą bo jestem za młody, a trening zostawić tak jak teraz, czyli : 3 dni w tygodniu - trening siłowy, 2 dni - aeroby, a w pozostałe dni basen. Czy to dobre wyjście?
Znajomi z siłowni mówią mi żebym dał sobie narazie spokój z dietą bo jestem za młody, a trening zostawić tak jak teraz, czyli : 3 dni w tygodniu - trening siłowy, 2 dni - aeroby, a w pozostałe dni basen. Czy to dobre wyjście?
albo koledzy to jakies lamy albo ty zle usłyszałes
pewnie chodziło im o suple albo doping...