PDA

Zobacz pełną wersję : Coś na rzeźbę...



Kunio
31-12-09, 19:40
Witam szanownych forumowiczów ;)
Mam pytanie. Ćwiczę od ponad roku. Efekty masowe jakieś tam są, no i niestety zaczynam wyrastać z moich ubrań. Jako że z natury jestem osobą szczupłą (mam 27 lat, 79kg i 183cm) nie widzi mi się sylwetka jak u większości kolesi - rozrośnięte bary itp. Wolałbym zachować taką jak mam, ale za to uwypuklić bardziej mięśnie. Planuję dojść do 85kg i zacząć treningi na rzeźbę. Znalazłem kolesia w necie, który wg mnie wygląda zajebiście i powiedzmy że do podobnych efektów chciałbym dojść. Co mi polecacie?

a kolo wygląda tak:
http://www.youtube.com/user/luki88wrzesnia#p/u/21/I0h2FPkDKAI (http://www.youtube.com/user/luki88wrzesnia#p/a)

wujek.maciek
31-12-09, 19:46
Co mi polecacie?

przede wszystkim - zwieksz mase !

ten chlopaczek, to straszna chudzinka (juz nie wnikam w to co ci sie w nim podoba, kable chyba)

pozdro

Kunio
31-12-09, 20:00
Opinie są różne. Jedni robią z siebie napakowanych misiaków, ja tam wolę szczupłą sylwetkę. Pisałem już że nie chcę mieć rozrośniętych barków jak ochrona z dyskotek tylko smukłą i wyrzeźbioną sylwetkę. Moim celem jest waga max 85kg a poźniej rzeźba

wujek.maciek
31-12-09, 21:41
no wlasnie, ja waze 108kg i jestem szczuply :) serio

jestes mojego wzrostu, wiec wierz mi, przy 85ciu nie bedziesz mial z czego rzezbic.
a zeby byc takim miskiem o jakim mowisz, to przy wzroscie 170 trzeba by ze 110 wazyc.