Maxi90
23-12-09, 21:34
Witam!
Dieta zostala ułozona przez DAMAGIRO za co wielkie DZIEKI i piwo sie nalezy:lol:i chcialbym w niej naniesc male poprawki..Otoz zostala ona skonstruowana do treningu o godzinie 18 ale chcialbym naniesc poprawki bo trenuje zazwyczaj ok godziny 15(mniej wiecej w tych granicach) i chcialbym wyjasnic pare kwestii zwiazanych z tym(bo nie okreslilem sie dokladnie przed ulozeniem jej)...mam taki maly problem tak samo:jestem studentem i jesli chodzi o taki dzien jak wtorek czy czwartek mam dosc dlugo zajecia i chcialbym zapytac ktore z tych rzeczy moglym w jakis sposob przyrzadzic w domu i zabrac ze soba lub ewentualnie czym to zastapic(bo nie ma nieraz czasu na pojscie do toalety a co dopiero zjedzeniu czegos nie mowiac juz o przyrzadzeniu tego)Prosiłbym o podanie jakichs produktow ktorymi moglbym to zastapic w te dni ktorych nie trzeba przyrzadzac(np jakis serek wiejski czy cos w tym stylu i w jakich ilosciach itp)Wiem ze troche problem stwarzam:(ale licze na wasza pomoc:lol:A i jeszcze jedno:dostalem info ze jak bedzie mnie zalewac tluszczem to zebym ograniczyl wegle i tluszcze...W jaki sposob mam to zauwazyc?:Dmam sie wazyc czy poprostu przegladac sie lustrze codziennie?:D I mam w razie czego odejmowac 200kcal tygodniowo jak zacznie mnie zalewac wiec prosze was o podanie mi produktow ktore mialbym ograniczac?
Wybaczcie za moje problemy ale naprawde nie mam pojecia co do zywienia itp i w ogole poraz pierwszy w zyciu zamierzam stosowac diete...
Dziekuje za pomoc i za kazda wypowiedz(majaca jakies konkrety)beda oczywiscie sogi...
I Śniadanie - 6.30 – 7.00
Omlet z płatkami owsianymi
Mąka pszenna typ 2000 – 60g
Płatki owsiane – 50g
Jaja kurze – 200g
PAM – do smażenia
Pomidor – 80g
Sok z czarnej porzeczki – 150ml
II Śniadanie - 10.00
Chleb żytni pełnoziarnisty – 100g
Szynka kanapkowa – 170g
Sałatka:
Kapusta pekińska – 40g
Papryka czerwona – 40g
Papryka zielona – 40g
Ogórek – 40g
Rzodkiewka – 40g
Sałata – 40g
Oliwa z oliwek – 10ml