PDA

Zobacz pełną wersję : TRENING-siła



xyz93
22-12-09, 20:45
-Płeć *Mezczyzna

-Wiek *17

-Waga *67

-Wzrost *172

-Co chcesz osiągnąć *siła i masa, ale na poczatek SIŁE

-Staż *6miesiecy

-Inna Aktywność/Sporty *Jezdze rowerem, pilka nozna (od czasu do czasu)

-Dostęp do siłowni/sprzętu(czy to pro siłownia, czy warunki domowe, etc) *Warunki domowe, ławeczka, modlitewnik, gryf prosty, lamany itp.

-Aktualna/planowana dieta. *Chciałbym wprowadzic, od nowego roku wziasc sie za to ale nie mam pojecia od czego zaczac

-Przeciwskazania Medyczne *brak

-Suplemacja.* brak, moglbym cos brac ale tez nie wiem co i jak.


Witam. Wiec na poczatek pisze, jestem zielony kompletnie, troszeczke cwiczylem na silowni z kolega i przyszlo oczywiscie mi sily. Jechalem mase potem sile... i mialem krotka przerwe. Teraz od nowego roku, chcialbym na prawde wziasc sei za siebie i zaczac cwiczyc konkretnie zeby byly efekty. Chodzi na poczatek mi o sile, zeby przyszla sila, wzmocnic nadgarstki, przedramie. Nie wiem jak sie za to zabrac, 1 raz jestem na tym forum, wogole na takim forum z kulturystyka. Moim celem jest od stycznia 2010 cwiczyc sile. Przy tym kupic jakies odzywki (nic nie bralem do tad) ktore przyspiesza, powoli mi pomoga zdobyc ta sile. W tym rzecz, ze nie potrafie zrobic konkretnego planu i prosze wszystkich forumowiczow o jakies dobre rady. Silownie mam 3x w tyg. WT-PT-NDZ. warunki domowe. Jak pisalem chce jechac sile. Na klate wycisne ok 65 a na martwy ok. 100- (nie chce wiecej).
Prosze o pomoc, zeby sie ogarnac i chociaz do wakacji ta sila przybyla konkretnie. Na pewno sie jakos odwdziecze, nie wiem jak ale na pewno. pozdrawiam wszystkich i dzieki z gory jak ktos napisze - pomoze. :errf::happy:

mtm
22-12-09, 22:16
-Aktualna/planowana dieta. *Chciałbym wprowadzic, od nowego roku wziasc sie za to ale nie mam pojecia od czego zaczac


- http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=24355
- http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=391