Zobacz pełną wersję : Początkujący , masa
Niebawem ukończę 17 lat a ćwiczę od 1 roku.
Ważę 66 kg mam 177,5 cm wzrostu. Mój problem to mała waga. Jestem bardzo chudy. Więc chciałbym abyście mi pomogli przybrać na masie. 2 miesiące temu brałem Gainer " Hi Tec super mass" dzięki niemu przytyłem 4 kg , nie wiem czy to dobrze czy źle. Jem dość dużo ale mam szybką przemianę materii. Ćwiczę 4 razy w tyg. Na klatke , biceps , motyle i triceps. Chciałbym abyście mi pomogli wybrać jakiś suplement bym przybrał szybko na masie.
Moja przygoda z forum dopiero się zaczyna dlatego proszę o wyrozumiałość.
aby poszla masa musisz cwiczyc duze partie miesniowe o ktorych zapomniales m.in plecy, nogi. tam najwiecej miecha wejdzie przez co w krotkim czasie waga skoczy w gore :) Suplementy zbedne. Diete uloz i w razie brakow kup jakiegos gainera lub bialko.
michał, przecież motyle (najszersze) to są plecy:D co prawda, jeden rodzaj mięśni no ale jednak:D nóg brakuje, misiu wspomniał:)
a tak na poważnie, kolego dietę z nadwyżką kaloryczną i jazda:) nie ma czegoś takiego jak zbyt szybka przemiana materii... jesz za mało, albo nie to co trzeba, warto poczytać:)
dział Dieta, zapraszam:)
gainer i białko według braków w diecie:)
szerokości życzę na święta:P
motyle to malo. Tak jak wspomniales to jeden rodzaj miesni. To tak jakbys cwiczyl nogi uwzgledniajac tylko dwojki :) Troche bez sensu. Zaatakuj cale plecy, cale nogi i masa powinna pojsc jak dieta bedzie :)
A jakie polecacie gainery lub białka ? Dodam że biceps mam 33,5 , klatka 96 , pas 81 , udo 52 więc jestem chyba chudzielcem a jem już długi czas dużo i często. Gdy brałem Gainer to może dużo nie przytyłem ale efekty były widoczne. Nogi aż tak bardzo nie są dla mnie ważne, chciałbym by góra była widoczna. Ale na nogi też zacznę cwiczyć jeżeli to ma zwiększyć wage.
nie ćwicząc nóg, nie będzie dużych efektów na górze... czemu?
bo organizm jest tak zaprogramowany, że dąży do proporcjonalnej sylwetki;)