Zobacz pełną wersję : Rzeźba/Masa
Witam. Potrzebuję od Was chłopaki pomocy w ułożeniu odpowiedniej diety. Ważę 70kg. Czy ktoś z Was ułożyłby mi odpowiednią dietę na rzeźbę?? Z góry dzięki:pray:
Napisz coś o sobie. Bierzesz jakieś odżywki, suplementy?? Rozumiem że chcesz diete na redukcję?? Ile masz wzrostu, że przy 70kg chcesz robić rzeźbe?? Co chcesz rzeźbic??
kolejny na łatwiznę idzie , :cry:
Nikt ci tu diety nie ułoży sam zadziałać musisz , ewentualnie sprawdzi i skoryguje błędy ...
- http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=7922
Miłej lekturki .
Mam 175 cm wzrostu, trenuję od pół roku. Nie biorę żadnych supli i wcale nie zamierzam zaczynać. Chcę wyrzeźbić całe ciało, a słyszałem,że odpowiednia dieta bardzo pomaga. Niestety w temacie diety jestem całkowicie zielony dlatego też proszę o jakieś konkretne plany, gdyż wiem, że sam nic nie ułożę.:neutral:
Ale skoro masz 175cm i 70 kg to jesteś bardzo chudy... Nie wolisz nabrac masy??
Nie wydaje mi się, żeby była mi potrzebna. Choć może parę kilogramów by nie zaszkodziło. Zdaje się na Was. Mam kolegę, który jest mojego wzrostu i waży ok 75kg, a jest tak zajebiście wyrzeźbiony, że to nie pojęte. Jest o połowe szerszy ode mnie i łapę ma też sporo większą. I to bez żadnych suplementów i odżywek
slim shady
18-12-09, 22:17
tylko Twój kolega ma pewnie o wiele mięśni od Ciebie więc nie masz co się sugerować wagą, żeby rzeźbić trzeba mieć z czego, jak się wyrzeźbisz to stracisz sporo masy i będziesz wyglądał śmiesznie, najpierw zrób masę np. z 10 kg i wówczas wyrzeźbisz się do tych 70 kg,
Czasami nawet nie polecam typowej rzeźby bo to głównie trening psychiki, a treningi tez nie są lekkie + restrykcyjna dieta, możesz robić masę i wykonywać aeroby dodatkowo i powinno być ok
slim shady
18-12-09, 22:20
Zmieniam nazwę tematu żeby potem było czytelniej w dziale
XmarkoX Zastanów sie dobrze...