PDA

Zobacz pełną wersję : jak szybciej przypakować??



diiL_GanG
10-12-09, 12:59
Siemka.Mam 17 lat i ćwiczę od prawie 5 miesięcy i nie widać efektów ;//
Co robić?? :neutral:

know1126
10-12-09, 13:01
5 miesiecy to malo,ale jesli wszystko ok to powinno byc juz cos widac, zalezy tylko czy plan dobry i czy odzywianie jest odpowiednie.

diiL_GanG
10-12-09, 13:06
A co byś polecił żeby przytyć?? Bo trochę chudy jestem mam 178 cm wzrostu i ważę 66 kg ;/

Andrew_ace
10-12-09, 13:20
Fundamentem diety jest to, aby zapewniła dodatni bilans energetyczny. Do tego nie można jeść byle czego jak leci bo potrzebujesz też wartościowego białka. Jest o tym sporo informacji na forum. Proponuję Ci spróbować z mniejszą liczbą powtórzeń a z większym obciążeniem i do tego dieta, dieta, dieta. Jak często trenujesz i przez ilę minut? Pierwsze pół roku to też okres nauki.

know1126
10-12-09, 13:22
wiec dieta na mase, zobacz w podwieszonych tematach w dziale dzieta. ew jesli nie chce sie bawic Ci w ukladanie tego to przynajmniej duzo jesc, 5,najlepiej 6 posilkow dziennie, duzo zdrowych weglowodanow (ryz,makaron,chleb- wszystko najepiej razowe,kasze jak lubisz) i bialko (mieso, wiadomo drob, ryby, nabial-serek i jaja, ew jako dodatek bialko w proszku). no i trening na mase, rowniez dzial odp- dzial trening. masa-czyli duze ciezary ,mniej powtorzen. ttak w najwiekszym skrocie.

diiL_GanG
10-12-09, 13:28
Ćwiczę około godziny 4 razy w tygodniu. Ale do tej pory ćwiczyłem lżejszymi ciężarami i robiłem więcej powtórzeń.Staram się jeść jak najwięcej białka.Ale co z tego jak prawie po pół roku ćwiczeń schudłem 6 kg zamiast przytyć... :neutral:

Andrew_ace
10-12-09, 13:42