PDA

Zobacz pełną wersję : Testosterone propionate+boldenone undecylenate 200



ostrusiowaty1
08-12-09, 10:35
Witam. Jestem początkujący. Na siłownie chodze od lutego tego roku, do tej pory kupowałem same odżywki typu storm, stock, białka... no narazie co mi to dalo bo jak zaczynalem wazylem 68 teraz mniej wiecej 83kg przy wzroscie 178cm., tyle ze sila przestala mi isc zupelnie w gore, dlatego zdecydowalem sie na bold i tescia, chcialem sie poradzic czy sa jakies skutki uboczne?? i czy w polaczeniu ze soba tych dwoch sterydow beda jakies efekty???

ht
08-12-09, 10:49
cykl bexnadziejny. prop to krotki estr testosteronu. bolda znowu powinienes minimm 10 tyg jechac. a pod bolda tesc musi byc. dlatego bysle ze na pierszy xcykl wystarczy propek solo.

ostrusiowaty1
08-12-09, 10:52
no wlasnie, kumpel mówi ze zajebisty cykl, juz troche przyjal tego gowna... czyli mowisz ze na pierwszy cykl tescia samego i beda efekty?? a skutki uboczne??

ht
08-12-09, 12:30
propek bedzie git. bolda odpusc. niema sensu. woogle bold+prop=beznadzieja. daj propa 100mg e2d przez 6 tyg i bedzie git.

ostrusiowaty1
08-12-09, 12:38
aha, mowisz ze lipa, hmm no ja mam buteleczke 10ml tego tescia, napisz mi jak mam to brac w ktore dni i jakie dawki?? aha no chcialem sie dowiedziec jak z tymi skutkami ubocznymi?

Andrew_ace
08-12-09, 12:49
Ludzie, co Wy trenujecie? Sportem to to na pewno nie jest. Ciężko niektórym włożyć trochę wysiłku. Ja trenuję z lepszymi, gorszymi efektami może z cztery lata i się nie poddaję. A Ty AŻ OD LUTEGO i o sterydy się pytasz. Śmieszny jesteś. Kolejny sezonowiec do odstrzału.

ostrusiowaty1
08-12-09, 13:24
no jasne odrazu smieszny. Sluchaj gosciu grzecznie sie zapytalem niechcesz nie musisz odpowiadac. Moja sprawa no nie..

vold
08-12-09, 17:49
Połączenie bolda i propa to kiepski pomysl,

daj propa samego lub ewentualnie do tego meta jesli chodzi Ci o masę,