Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zestaw Treningowy

SzB
29-11-09, 18:51
Witam jestem tutaj nowy i proszę was o poradę

Ostatnio znalazłem książkę o kulturystyce wg. Arnolda Schwarzeneggera (jestem jeszcze w trakcie jej studiowania)

I tam piszę że zestaw treningowy (także dla początkujących) powinien być w kolejności:

I. ROZCIĄGANIE (stretching)
II. ROZGRZEWKA
III. CIĘŻARKI (ćwiczenia ze zwiększonym obciążeniem)
IV. ROZTRENOWANIE
V. "Trening Improwizowany" (jeżeli się nie ma czasu, albo dostępu do siłowni)

nie będę opisywał przyczyń i znaczeń danych ćwiczeń powyżej (zresztą jest to opisane w książce)

Proszę o odpowiedz (zwłaszcza od fachowców) czy taki zestaw jest dobry?

Jestem początkujący w te sprawy i nie chciałbym ćwiczyć na pałę (wcześniej tak ćwiczyłem)

ScarryGhost
30-11-09, 17:25
Przede wszystkim napisz na co chciałbyś ćwiczyć? Masa? Rzeźba? Czy chcesz brać do tego odżywki? Czy masz dostęp do siłowni? Rozgrzewka jest bardzo ważna, ponieważ bez odpowiedniej rozgrzewki łatwo o bolesne i uciążliwe kontuzje tak więc musisz o tym pamiętać przed każdym treningiem. Ciężary do treningu musisz dobrać odpowiednio do swoich możliwości. Nie mogą być zbyt ciężkie, ponieważ nie będziesz wykonywał poprawnie ćwiczeń i trening idzie na marne. Ważna jest dieta, jeżeli będziesz jej przestrzegał, możesz spokojnie początkowo odstawić odżywki. Diety znajdziesz tutaj: http://www.e-kulturystyka.info/forumdisplay.php?f=8
Trening znajdziesz tutaj: http://www.e-kulturystyka.info/forumdisplay.php?f=7
A wszystkie inne pytania możesz zadawać w odpowiednich tematach. (Pamiętaj aby wcześniej sprawdzić czy nie pojawił się już wcześniej taki sam temat). Rośnij zdrowo, Pzdr.

SzB
01-12-09, 00:53
Nie mam dostępu do siłowni ani nie zamierzam używać żadnych odżywek (będę chciał się zapisać do klubu sportowego bądz siłowni)

Chciałbym ćwiczyć na klatkę piersiową, ramiona i barki (na te części ciała)

Z odzywek to wolę bardziej z diety korzystać