PDA

Zobacz pełną wersję : 17 lat. 8 miesięcy treningu. Sztuki walki

Tomaszek
18-11-09, 17:35
Witam. Jestem Tomek, mam 17 lat.
Trenuję juz od wielu lat rózne sztuki walki, tymczasowo Tae kwon do i Kickbox.
Mój focus zawsze był na nogach więc jestem w klatce bardzo słaby.
Chodze od 8 miesiący na siłownie. Z reguły 2 razy w tygodniu,oprócz tego 2 razy w tygodniu na sztuki walki i pozatym jeszcze treningi aerobowe jak czuje potrzebe. Z siłą swoją jestem zadowolony jednak klatka jest przerazliwie słaba. Mimo treningu postępy są marne.

Widziałem u trenujących postępy bardzo ładne związane z pobieraniem suplementów i prosze o pomoc dobrania.

Dane : 186cm
87kg
klata (seria x10) max 60kg :-s
trening: min 3-5razy w tygodniu

Surową dietę nie trzymam jednak mysle ze dobrze się odzywiam uwazając na białka,węglowodany i tłuszcz. Zamierzam zmienic klase wagową i masa w kształcie mięsni bardzo by się przydała.

Rozwazam Kreatyne lub Kre-alkalyn.
Z góry dziękuję za pomoc

Przepraszam za błędy ortograficzne. Mieszkam w polsce dopiero od roku.

Tomaszek
18-11-09, 17:59
EDIT: Przepraszam ...WAGA wynosi tylko 77kg a nie 87kg

mtm
18-11-09, 18:05
2 dni tygodniowo to mało na siłowni ,
Skoro ostro trenujesz SW to raczej ciężko o dobrą regenerację .
Optymalnie - to 3 dni na , 2 to o ten 1 za mało ...

skoro nie masz jako takiej diety , to weż coś aby zapełnić braki . pzdr
np. białko + węgle , czy gainera .

Tomaszek
18-11-09, 18:14
Uwazam na dietę jednak nie co do grama... Białko dostarczam za pomocą Mięsa i orzechów.
Węglowodany np płatkami owsianymi, chlebem i ryzem

KowalX
18-11-09, 18:42
2 dni Ci starczą ...

przed sw ,dżem ,rodzynki,suszone owoce - witaminy,energia i nie zalega
możesz miksować z białkiem ,jogurty itp

mtm
18-11-09, 18:45
orzechów.

powodzenia . Jeśli traktujesz orzecha jako podstawowe żródło białka w diecie .

Tomaszek
18-11-09, 21:56
Nie.Orzechy nie traktuję jako podstawowe zródło iż mają za duzo tłuszczu.