PDA

Zobacz pełną wersję : Sprawdzenie planu oraz pytanie o suplementacje

Andy11
16-11-09, 20:21
Witam!
Mam 17 lat i od 2,5 miesiąca ćwiczę dość regularnie w domu. Sprzęt jaki posiadam to atlas, drążek oraz hantele. Po przeczytaniu paru poradników ułożyłem plan treningowy i proszę o sprawdzenie jego. Ćwiczę 5 razy w tygodniu. Weekendy wolne. Codziennie po 2 partie mięśni są ćwiczone, a do każdej partii mięśni mam po 2 ćwiczenia.
Pon: nogi, biceps
Wt: klata, motyl
Śr: brzuch, triceps
Czw: nogi, motyl
Pt: klata, biceps
Oczywiście np. w poniedziałek ćwicze tak:
1 seria: 1 ćw nogi, 1 ćw biceps, 2 ćw nogi, 2 ćw biceps.
i tak powtarzam serie.
Teraz pytanie ile powinienem robić serii, czy powinienem ćwiczyć po prostu przez 1h?

Dieta
No właśnie. Jestem uczniem i nie mam za bardzo czasu na przestrzeganie diety. Niestety ćwiczę już prawie 3 miesiące i nie widać prawie wcale różnicy. Cały problem wygląda w tym, że moim celem jest rzeźba, ale nie mogę pozwolić sobie na dietę na masę, ponieważ sport, który uprawiam zmusza mnie do trzymania wagi, a uzyskania siły. Czy jest sens ćwiczyć i brać biało? Wybrałem białko ponieważ to ono jest na masę, a ja dość mało białka dostarczam na codzień organizmowi ponieważ nie mogę np. spożywać mleka. Wiem, trzeba mieć w czym rzeźbić ;) Ale można np. przetyć 3 kg a potem odrazu redukować i tak w kółko ;)

Voice666
16-11-09, 20:29
NO comments :evil:

Poczytaj jeszcze działy trening i dieta bo z tego nic nie będzie.

galanter
16-11-09, 20:36
sorki ale strasznie mnie denerwuje jak ludzie piszą że przez to że chodzą do szkoły maja problem z utrzymaniem diety !!! co dopiero bedzie jak zaczna pracować i bedą miec 15 min przerwy w ciągu 8h - pewnie żyły sobie zaczną podcinać :(

Radek1989
16-11-09, 22:02