PDA

Zobacz pełną wersję : Początek !!

misiakowski
28-10-09, 12:06
Kłaniam sie wszystkim :]

Sprawa chyba jasna ! Pomoc w dobraniu treningu !!

126 kg (miałem 131 kg :] ); 1.90 wzrostu; miesień piwny :] niejeste wielki ale jest (do zrzucenia )

Co jak z czym sie je !!!Od 2 tygodni śmigam na siłownie , zakwasy mnie do dzisiaj trzymaja , do tego wszystkiego właczam basen gdyz tam moje miejsce pracy :] interesuje mnie zejscie gdzies do max 115 kilo i nabrac masy miesniowej !!! help ludziska bo jestem zielony z tego :] Jakies suplementy diety albo cosik ?? masy mam dojsc wiec zdaje mi sie ze zezba teraz mi tylko pozostaje .

czekam na jakies wiesci od Was

Pozdrawiam i z gory dziekuje :]

alder
28-10-09, 13:14
siema
no ale jakiej masy masz dość ? :> mięśniowej czy tłuszczowej ?
myślę, że przy tej nadwadze raczej tłuszczowej, no chyba, że jesteś byczek taki wiesz ubity, mięsisty. a tłuszczyku trochę wyhodowałeś na brzuchu. na pewno jeśli chcesz zrzucić coś, to musisz pilnować dietki. a o tym znajdziesz sporo na forum. są tu też szpece od tego działu na pewno coś podpowiedzą typu: duuużo aerobów i lekka szama ;)

misiakowski
28-10-09, 13:28
Masy tłuszczowej mam zdecydowanie dojsc :] heheh wiec tylko mi pozostaje rzazba !!! ogulnie postura ciała to zbita wrecz ze tak sobie pozwole powiedziec duzo osob niehcce wierzyc ze wogule na siłke niechodziłem !!! wiec nienaleze do osob ktore sa woskie w ramionach np. A wracaja do tematu to tak jak mowisz zdecydowanie aeroby i MŻ hehe tylko tak jak mowiłem rozchodziło mi sie o trening zebym miał jakis zruznicowane te cwiczenia a nie tylko te ktore znam a niejest ich duzo :]

Pozdrawiam

maniek90
01-11-09, 21:31
ja tez jestem tu nowy,ale taka moja podpowiedz-czytaj duzo forum-tu jest masa informacji ktore sa bardzo przydatne.jesli chcesz zrzucic troszke tluszczu to basen jest elegancki,jesli masz na tyle czasu sily dorzuc bieganie a potem sie zajmiesz silownia.pozdrawiam

futrix
02-11-09, 18:34