Zobacz pełną wersję : Potrzebna porada
Mam problem z regeneracją ,zmęczeniem nie wyspaniem. Trenuje 4 dni w tygodniu po weekendzie nie jestem nadal wypoczęty odczuwam zmęczenie na treningu przez to słabo mi idą serie itd. To napewno nie prze trenowanie. vitaminki zażywam regularnie niewiem w czym problem. Są jakieś specyfiki poprawiające regeneracje itd. ? Jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam:neutral:
MolderDist
27-10-09, 00:02
Tak są.
Ale jak pewnie wszyscy napiszą nie chodzi tutaj tylko o regeneracje układu mięśniowego, ale PRZEDEWSZYSTKIM układu nerwowego!
Układ nerwowy regeneruje się oddzielnie i zazwyczaj dłużej niż mięśnie.
Poczekaj do jutra to skrobne coś więcej.
Ogólnie myślałem, żeby napisac jakiegoś arta o tym bo mało kto wie o regeneracji układu nerwowego, ale brakuje czasu. Kiedyś to zrobie :twisted:
fallenursus
27-10-09, 00:59
pyknij melatonin tak moze co drugi 3ci dzien i obadaj czy ci sienie polepszyla jakosc snu. tylko nie bierz tego codzinnie.
fallenursus
27-10-09, 02:28
co nie jest powiedziane,ze np. sie nie wysypiasz bo masz zla poduszke czy materac. tak sobie przypomnialem o:smile:
MolderDist
27-10-09, 19:54
Oprócz odpowiedniej regeneracji mięśniowej konieczna jest również regenracja układu nerwowego, który przez cały trening również nieustannie pracuje i gdy jest "osłabiony" dzieje się wiele niekorzystnych zjawisk.
Najpierw wypadałoby zrobić tydzień-dwa przerwy od wysiłku i dać się zregenerować całemu organizmowi.
Kolejna wazna sprawa to odpowiednia ilosć snu i jak najmniej stresu!!!
Jak można polepszy sen:
- stosując różne substancje/suplementy - np. hgh night z Activlaba, Stress control z olimpa, melatonina z np. lek-am bardzo tania, różne zioła typu szyszki chmielu, melisa itp.