Zobacz pełną wersję : ~~~~a n k i e t a ~~~~
Witajcie!!!!
Jestem studentką, która niezwykle potrzebuje Waszej pomocy!!! Prosiłabym Was o wypełnienie tej ankiety, jest ona mi niezwykle potrzebna do napisania mojej pracy magisterskiej. Jeste skierowana do osób, które używają odżywek:)
ankietkę znajdziecie pod adresem:
www.wbadanie.pl/ankieta/206172753/
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!!!
slim shady
18-10-09, 21:29
wypełniłem
wypełniłem ,ale niektóre pytania są nieodpowiednie ,że tak powiem
poza tym nie odróżniasz suplementów od odżywek
odżywki zastępują posiłek
suplementy wspomagają zdrowie,siłę i kilka innych rzeczy np witaminy,aminokwasy,
no pare pytań właśnie żle sformułowanych, no ale wypełnione.
talentinho
19-10-09, 00:16
zrobione
wujek.maciek
19-10-09, 01:44
również wypełniłem, chociaż są błędy, wręcz odpychające... miło byłoby gdybyś podała chociaż tytuł roboczy swojej pracy. ech... coś mi się zdaje, że zbyt pilną studentką to ty nie jesteś, a statystyki też nie uczyli... ta nasza edukacja :pray:
w każdym razie powodzenia
ja też chociaż mi się średnio podobała
noo poszło ale taka sobie...
widac ze ankiete stworzyla osoba nie majaca zbytnio pojecia o odzywkach i suplach :)
ale wypelnilem xD
No to tak:
1. Ankieta ma wykazać jaki jest stosunek ludzi, do odżywek. Czy bierzecie bo jest trendy, czy rzeczywiście Wam coś daje.
2. co do supli i odżywek. Nie pisze pracy o suplementach i odżywkach tylko o odżywkach. Odżywki to podzbiór suplementów i nie mam zamiaru w pracy rozwodzić się nt. kreatyny, hmb, buzerów czy innych, życia by mi nie starczyło.
3. Leniwa może i jestem bo nie chciało mi się w laborkach siedzieć i dłubać w przeciwutleniaczach, nie to mnie interesuje. W chwili obecnej patrząc na wyniki widzę że 90% z Was czerpie informacje o odżywkach z internetu, a ja oparłam swoją ankietę o literaturę.