PDA

Zobacz pełną wersję : capoeira regional



mich
07-10-09, 23:13
Trenuję capo od roku i naprawdę bardzo mi się podoba. Może nie jest tak skuteczne na ulicy jak muay thai czy kickboxing, ale dobrze wyszkolony capoerista też może być niebezpieczny. Poza tym trenowanie capoeira daje niesamowitą sprawność oraz refleks, poprawia siłę. No i oczywiście widowiskowość jest niepodważalna. Chciałbym wiedzieć co Wy sądzicie o tej sztuce walki.:smile:

KowalX
07-10-09, 23:20
Trenuję capo od roku i naprawdę bardzo mi się podoba. Może nie jest tak skuteczne na ulicy jak muay thai czy kickboxing, ale dobrze wyszkolony capoerista też może być niebezpieczny. Poza tym trenowanie capoeira daje niesamowitą sprawność oraz refleks, poprawia siłę. No i oczywiście widowiskowość jest niepodważalna. Chciałbym wiedzieć co Wy sądzicie o tej sztuce walki.:smile:

ćwiczyłem ,można się wyżyć i poprawić sprawność ,ogólnie fajny sport i daje sporo radochy z akrobacji

1Matt
08-10-09, 16:36
sporo radochy to mało powiedziane:D ja zacząłem i nie rozwijałem się dalej:(
niestety brak u mnie sekcji jakiejkolwiek, totalna dziura:(
ale jestem jak najbardziej na tak:) mam namiastkę tego chociaż w Akrobatyce:P

pan.wiesiu
08-10-09, 16:45
capoeira - sztka zadawania ciosow plecami :)

b. fajna sprawa, szczegolnie dla dzieci i mlodziezy (ogolnorozwojowy charakter)

pozdrawiam;
wiesiek

puma007
08-10-09, 19:14
capoeira - sztka zadawania ciosow plecami :)



hehehehe,co za bzdura

Anaboliczny Koks
08-10-09, 20:52
Capoeira smiech na sali zacznij w Jeansach na ulicy tanczyc

KowalX
08-10-09, 21:12
Capoeira smiech na sali zacznij w Jeansach na ulicy tanczyc

Ale czy trening nie może być wykonywany dla przyjemności ?
Wiesz, spróbuj sprowadzić gościa do parteru na betonie ,albo zrobić mu technikę gdzie nim rzucisz o glebę.Wiesz o co mi chodzi :smile:
sama sprawność i jednostka może więcej zrobić niż trenowanie "na siłę"danego stylu.Bo lepiej być mistrzem w capoeira niż sierotą w mma :smile:

pozdrawiam

pan.wiesiu