Zobacz pełną wersję : Ogólny Plan
Mam 15 lat 179 wzrostu, ważę 63 kg.
Ćwiczę dosyć systematycznie od około roku.
Zaczynałem z totalnym brakiem masy mięśniowej (nawet napięty nie miałem mięśni). Zaczynałem od hantli 2 kg przerzuciłem się na 4 kg. Od lipca zaopatrzyłem się w hantle 10 kg z możliwością zrobienia z nich 2,5/5,7,5 i 10 kg hantli. Ćwiczę obecnie na 7,5 kg systematycznie (staram się raz dziennie) i zawsze do totalnego zmęczenia by móc ze mnie pot wykręcać.
Czytałem wiele artykułów, poradników itp. lecz nie jestem zadowolonych ze swoich efektów. Jest o wiele lepiej niż na początku, gdy napnę się to dosyć spore mięśnie jednak bez napinania tragedia. Jedynie z ud mogę być zadowolony.
I tu moja prośba, mimo tego że niby mało ważę to mam z lekksza brzuszek. Staram się go pozbyć, jem mało widać troszkę efekty. Chcę przybyć na masie mięśniowej głównie ręce i klata (mam gino), resztę też z lekksza i pozbyć się brzuszka.
Nie brałem nigdy żadnego koksu/sterydów ani leków na sterydach i nie mam zamiaru, tak samo używki.
Z góry dziękuję.
Po pierwsze przeczytaj zanim założysz temat !!!
http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=22099
Co chcesz osiągnąć jaki masz plan ?
Poczytaj troche na forum !!
Jesz malo ? Chyba nie trzeba jeśc mało najwyższa pora wziaść się za jakąś dietke :) I poczytac inne tematy
Chcesz przybrać na masie meisniowej ?? Masz dostęp tylko do hantli tych co napisałeś ?
Brzuch pozbyc sie ? proponuje a6w , brzuszki , ogólnorozwojówke i dużo ruchu : )
-Waga
63 kg
-Wzrost
179
-Co chcesz osiągnąć
Przybyć na masie mięśniowej,chce aby trening wreszcie przynosił efekty i pozbyć się brzuszka
-Staż
Około roku
-Inna Aktywność/Sporty
Piłka nożna, koszykówka
-Dostęp do siłowni/sprzętu(czy to pro siłownia, czy warunki domowe, etc)
2 x hantle 10 kg
Siłowni brak
Planowany zakup ławki ale to raczej nieprędko i małe szanse.
-Aktualna/planowana dieta.
Brak
-Przeciwskazania Medyczne
Raczej żadnych
-Suplemacja.
NIE
Proszę bardzo.