Zobacz pełną wersję : Jak skoczyć ostro z wagą z 57kg na jakies 70
michal1717
27-09-09, 14:47
jak w temacie chciałbym przybrać z 57kg na 70 jakas dietka rozsądna Meta odpada białko ostateczność ale jakieś tanie odżywki jak można i dietka tańsza i ćwiczenia do tego jestem początkujący i nie wiem co i jak...tylko wiecie z żadnymi profesjonalnymi tekstami xD z góry dziękuje...;]
chcesz wyglądać jak facet - naucz się jeść jak facet. ale w twoim przypadku to nawet wiecej dobrego żarcia. nie będe ci opowiadał bzdur - dieta jest cholernie droga, szczególnie jak masz 15 lat (na utrzymaniu rodzicow) np: 6 posiłków z czego przynajmniej 3 z mięsem/rybą, jaja, ser biały chudy, tuńczyk, serki wiejskie, pełnoziarnistepieczywo, ciemne makarony, ryż, kasza i tak w kółko do zayebania :) no i oczywiście warzywka i owoce - z taką niedowagą to nie musialbyś się ograniczać :)
w zasadzie wszystko jest w dziale dieta -> polecam i smasznego!
michal1717
27-09-09, 19:49
aha czyli dieta droga ryby to wiem kurczak i wgl białe mięso jak mi się wydaje...dzięki za pomoc postaram się czekam na inne pomysły ps.a tak wgl typowe "wiejskie" żarło gra role ? typu kartofle te rzeczy mi zależy na masie zeby wyskoczyć z tej niedowagi i brać sie za ćwiczenia bo ćwiczenia na takiej masie nie mają chyba sensu...
Masz w dziale dieta wiele kalkulatorów, które przeliczą Ci zapotrzebowanie kaloryczne. Jeśli chcesz przybrać na wadze, musisz mieć dodatni bilans kaloryczny! Ale nie obżeraj się bele czym tylko tak jak napisał adonis... zdrowo ale dużo;) Powodzenia:D
dieta nie jest droga ,trzeba zastąpić jedne produkty innymi i najważniejsze są tu pory spożywania ,
warmach1ne
28-09-09, 00:49
dieta nie jest droga ,trzeba zastąpić jedne produkty innymi i najważniejsze są tu pory spożywania ,
szczególnie piersi z kurczaka i ryby ;)
fallenursus
28-09-09, 00:59