PDA

Zobacz pełną wersję : redukcja



geneczek
15-09-09, 18:44
witam witam
kiedyś chciałem się redukować i już pisałem o tym na *** forum:)
ale no nadal ważę 90 kg przy wzroście 179 kg no i mam dość duże tzw oponki i już nawet mi to przeszkadza!!!!
co do sprzętu o który na pewno mnie ktoś zapyta w domu mam
ławeczkę z regulacją kąta:)
wyciąg górny
obciążenie 80 kg
2 gryfy proste
1 łamany
dwa nakręcane hantelki:)
i rowerek treningowy taki co tam pedałujesz i liczy czas przejechane kilometry i spalone kalorie i takie tak gadżety jeszcze wyświetla
mój problem jest tylko taki ze nie mam dużo kasy juz i nie mam też na dietke kurde
doradzi mi ktoś coś ???????
yhm mam 18 lat i jestem uczeniem zawodówki i pracuje na budowie w zawodzie instalator co, gaz, wod-kan:)
i jeszcze moim problemem są papierosy niestety bo palę
ale myślę, że to uda się rzucić
wiec doradzi mi ktoś co do dietki????
poniewarz na wydawnie na nią 400 zł miesięcznie to nie mam kasy:prosze o rady:0
z góry dziękuje WAm:)

D3
15-09-09, 19:47
Ile $ możesz przeznaczyć na dietę miesięcznie?

geneczek
15-09-09, 21:51
no myśle ze coś w granicach 200-250 zł:)

KowalX
15-09-09, 22:07
,a nie możesz po prostu zamienić nieodpowiedniego jedzenia na odpowiednie i nie będziesz musiał nic przeznaczać.Za pozostałą kasę tylko urozmaicisz i tyle.

geneczek
15-09-09, 22:11
\no ok kolego rozumie ale posłuchaj co mi to da hehehe??????
skoro no cuż
yyyy
powinienem jakie tam odpowiednie porcję ww,tłuszczy i b spożywac odpowiednio do mojej masy ciała odejmując od dziennego zapotrzebowania ok 100 do 300 kcl
a zamienić na zdrowe np w niedziele matka zrobi pyry i kotlety schabowe i co???????
no wiesz nie bardzo chyba co nie/

KowalX
15-09-09, 22:36
a nie może ziemniaków zmienić na ryż koszta raczej większe nie będą?
Schabowy to dobre mięso ,a dodam ,że droższe od fileta z kurczaka i robi się je tak samo więc nie wiem w czym problem ;)

geneczek
15-09-09, 22:40
czy droższe to nie wiem ...
lata po patyku hehe