PDA

Zobacz pełną wersję : Rzeźbienie kobiecej sylwetki



elsol85
15-09-09, 12:53
Witam :)

Na wstępie zaznaczę, ze jestem całkowitym laikiem w kwestiach prawidłowego odżywiania i ćwiczeń rzeźbiących sylwetkę... ale staram się poprawić ;)

Mam 23 lata, 165 cm wzrostu i 55 kg. 6 dni w tygodniu w godzinach popołudniowych uczęszczam na siłownie gdzie tez wykonuję ćwiczenia aerobowe z wykorzystaniem rowerka stacjonarnego, bieżni bądź orbitreka- w zależności od humory i ochoty (nie mam ustalonej kolejności czy zasad wyboru konkretnej z tych maszyn, stosuję je zamiennie).
Zazwyczaj aerobowe ćwiczenia zajmują mi ok 40 min (dążę do zwiększenia tego czasu) a później staram się wykonać dodatkowe ćwiczenia siłowe (?) na innych dostępnych na siłowni maszynach- dotychczas ćwiczyłam tylko nogi ale staram się teraz zapoznać z pozostałymi dostępnymi maszynkami i wprowadzić również ćwiczenia rąk. Wbrew pozorom trudno jest zacząć nie mając zielonego pojęcia o kulturystyce.... prawdopodobnie mogłabym poradzić się mężczyzn ćwiczących na owej siłowni lecz nie jestem pewne ich kompetencji a nie chcę sobie zrobić krzywdy ;)

Dodatkowo 2 razy w tygodniu chodzę na basen o poranku- spędzam tam ok 45 min.

A teraz przejdźmy do pytań - jak ułożyć sobie dietę dostosowaną do mojej aktywności fizycznej tj.
Czy przed basenem powinnam spożywać śniadania? Jakiej diety powinnam przestrzegać starając się zrzucić troszkę kg bądź chociaż utrzymać wagę. Co jeść przed a co po treningach?

Zaznaczę, że nie "pakuję na siłowni" celem dorobienia się pięknych wyrzeźbionych mięśni a raczej staram się wypędzić wszelkie nadmiary tkanki tłuszczowej.

Czy np po treningach mogę spożywać koktajle bananowe (banan zmiksowany z maślanką naturalną) i czy rzeczywiście tak ważne jest unikanie owoców??

Będę niezwykle wdzięczna za odpowiedź!

KowalX
15-09-09, 14:10