PDA

Zobacz pełną wersję : czy mam dobry plan?



kenz0
02-09-09, 01:15
witam.
jestem początkującym "kulturystą" (cwicze jakieś 4-5 miesięcy).
chciał bym się poradzic co do planu treningowego, jakie cwiczenia wykonywac, jakie partie ciała, co ile dni itp.
dużo się naczytałem w necie o treningach na poszczególne partie ale nadal nie wiem czy mój plan jest wystarczający, aby wpełni wykorzystac swoje możliwości.

Mój plan wygląda następójąco... cwicze 3 dni, 1 dzień przerwy i znowu 3.

1. dzień: (barki)

wyciskanie do karku (sztanga) 22,5kg
5x 10,8,8,8,7
wyciskanie do klatki (sztanga) 22,5kg
5 x 8,8,8,8,7
wznosy hantli bokiem 8kg
5 x 10,10,8,8,7
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 26kg
4 x 10,10,10,10

2. dzień: (klatka)

wyciskanie na ławce poziomej 41kg
5 x 10,8,8,8,7
wyciskanie na skośnej 41kg
4 x 10,8,8,7
rozpiętki 13,5kg /strona
4x 10,9,8,8
pompki pod skosem głową w dół
4x 10,10,10,10

3. dzień: (ramiona)

wyciskanie francuskie siedząc 16kg (sztanga)
4 x 12,10,8,8 + 1x 12 (hantle)
uginanie ramion z hantlami z obrotem 11kg /strona
2 x 12,10
uginanie ramion ze sztangą stojąc 24kg
4x 8,8,8,8

Co mógłbym polepszyc, aby efekty były bardziej zadowalające, czy powinienem częściej cwiczyc, czy też rzadziej. zdania są podzielone co do liczby serii, ciężaru, czasu odpoczynku itp.

jak by ktoś mi pomógł w ułożeniu planu, diety, doradził jakie odżywki brac był bym wdzięczny.

interesuje mnie intensywny trening.

jak by co mój mail. : soldier5555@tlen.pl
z góry dzięki za pomoc.

fallenursus
02-09-09, 01:23
i to wszystko? agdzie plery? nogi?

jesli robisz 3/1 obadaj sobie cos takiego, ale nie dluzej jak 6 tygodni
day 1 klata/plery po 3 cwiczenia(3 sety kazdy) na dana partie miesni
day 2 bary/nogi
day 3 lapy
day 4 off
i od nowa...

eat,sleep,repeat!:twisted:

edit: poczatkujacy? err. to nie rob tego lepiej,sry nie przeczytalem wszystkieog, mam dysleksje:smile:

dawaj drugi pomysl, dodaj nogi i plery, obadamy