PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc laikowi...



Hollowman
27-08-09, 13:20
witam wszystkich

Na poczatek prosilbym o wyrozumialosc, gdyz jestem totalnym laikiem w dziedzienie kulturystyki itd.
Tydzien temu postanowilem sie wziac za siebie, a jak wiadomo poczatki sa trudne:)
Mam 20 lat, 170cm wzrostu, 69 kg a na silowni bylem....2 razy dawno temu:)
Nie posiadam za duzo sprzetu (a konkretnie tylko hantle po ok. 10kg), ani poki co nie mam czasu na silownie.

Chcialbym....
-podbudowac biceps, klate oraz kaloryfer
-rozciaganie (jestem strasznie sztywny, nawet pelnego sklonu nie jestem w stanie zrobic...)

Powiedzcie mi jak ulozyc trening? Czy moge codziennie trenowac biceps? Ile serii ?

Powinienem zrobic aby uzyskac optymalne efekty? Narazie trenowalem go codziennie (uginanie przedramion stojac i uginanie w oparciu o kolano) ale na drugi dzien nie czulem za bardzo bolu czy zakwasow (delikatny ''scisk'' w bicku)
Codziennie cwicze A6W i rozciagam sie co 2 dzien.

Sorry za chaos i prosilbym kogos o ''nakierowanie'', czy pomoc w ulozeniu treningu

pozdrawiam

yaro09
27-08-09, 13:59
jaki masz cel? masa? bo chyba nie jestes gruby wiec nie masz po co robic redukcji nie?

sts
27-08-09, 14:08
no to do tej pory źle to obiłeś raz na tydzień ćwicz biceps a nie co dzień bo się odchudzisz zamiast przytyć.

Hollowman
27-08-09, 14:23
dzieki za zainteresowanie!
Nie jestem gruby, ale w kazdym razie na pewno nie chce zrzucic :)
Czyli rozumiem, ze raz w tygodniu wystarczy na cwiczenie? jakie cwiczenia wykonywac?

spidersb
27-08-09, 14:24
Ja bym na twoim miejscu ćwiczył bicesp 2 razy w tygodniu, i przynajmniej 2 razy w tygodniu pompki na podporach.
Ale tutaj są ludzie ktorzy ułożą ci z tych hantli trening na wszystko :D, rowniez nogi ...

Hollowman
27-08-09, 14:27
hehehe
nie widze przeszkod aby sprobowac tez zajac sie innymi czesciami jesli oczywiscie jest taka mozliwosc, skoro sa tutaj ludzie, ktorzy moga pomoc wyrzezbienie reszty miesni za pomoca hantli bardzo bym prosil o zabranie glosu :)