PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc z dieta



Maxi90
26-08-09, 13:48
Witam!
Ostatnio zaczalem stosowac sie do tej oto diety:

Dieta na mase dla 84/86 kilo
sniadanie
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
Twarog chudy 150g
Oliwa z oliwek 10ml

sniadanie 2
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g
Serek wiejski 250g

posilek 3
tunczyk-150
Szynka z indyka 25g
ryz-150gr

posilek 4
Kasza 100g
Piers z kurczaka
Oliwa z oliwek 15g

bezposrednio po treningu
80g Carbo

posilek po treningu
pieczwyo razwoe-200gr
jajecznica-z 5 jaj

posilek przed snem
bialy chudy ser-150gr
oliwa-10g

Jest to dieta na mase jak widac...Moj staz na silowni trwa 2 lata z przerwami po 2 miechy(wakacje:lol:)i nie bylo w nim diety wiec postanowilem ostatnio ja zastosowac.Jednak co do diet jestem zielony w tym temacie i dlatego chcialbym zeby ktos mi pomogl zastosowac w niej jakies zmiany bo chcialbym przybrac na masie miesniowej ale przy okazji jakos zgubic "oponke" tluszczowa,ktora niestety posiadam:cry: I prosilbym o pomoc w odnalezieniu jakichs zamiennikow skladnikow tej diety(bo juz kiedys zaczalem ja stosowac i po 1,5 tygodnia mialem troche dosyc jedzenia tego samego w kolko,no chyba ze nie ma innej mozliwosci to bede musial sie przelamac:neutral:)
i czy przy tej diecie mozna normalnie stosowac jakies suple typu kreatyna czy trzeba ja znowu zmieniac?
Z gory dziekuje za pomoc:)

Jolly
26-08-09, 14:32
Dla mnie dieta jak najbardziej ok. W każdym posiłku pełnowartościowe białko, może troche tej oliwy za dużo(20g/dzień to wystarczajaco). No i warzywa do każdego posiłku to podstawa.

Co do zamienników to min:
Jajko - Ser Twarogowy.
Ser Twar. - Ser Wiejski.
Ser Twar. - Ser Żółty
Pierś - Udko
Jakas Ryba - Jakaś ryba
Jakieś mięso - Jakieś mięso.

Słowem możesz wymieniać jak chcesz, pod warunkiem że wymieniane produkty będą miały podobne wartości odżywcze.

Maxi90
26-08-09, 14:55